| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Hij zit nou goed vast (aan de VGA- en netwerkkaart). Het zou wel weer leuk zijn, zo'n get-2gether. Ik had meer foto's gemaakt van je (buur)katten, dan de MOD's daaro ![]() Affijn, van het weekend ga ik naar een LAN. Misschien dat ik daar nog wat ga MODden, dan heb ik m'n dremel weer terug, wat ik had uitgeleend... |
| |
| | #17 (permalink) |
| [UPDATE 10-11-'04] Aangezien ik nou een weekie thuis zit (goh, wat erg), heb ik wel tijd om te gaan MODden. Maar ik moet wel rustig aan doen vandaag, dus maar ff gekeken hoeveel ik nog moet doen. ToDo: - Adapter van TFT in vastmaken. - PSU vastmaken - HDD vastzetten. - Achterkap vd nodig gaten voorzien - Airflow creëren / hitte verwijderen De MOD is inmiddels draaiende. Dat heb ik wel van het weekend getest. Alleen merkte ik wel dat er dan veel "warmte" aan de bovenant van de monitor was & daardoor m'n PC hing. Toen ik de kap eraf haalde, bleef de PC gewoon draaien. Hitte probleem dus. ID is nou ook om 2x 80mm FAN's boven de processor te monteren, die de hitte naar buiten duwen. Zo zag m'n MOD eruit op die LANparty... ![]() Dus er moeten nou de nodige constructies verzonnen worden om dit allemaal te realiseren. Want ik wil niks op m'n kap vastzetten, want dat is irrie met connectortjes loskoppelen enzo... |
| |
| | #18 (permalink) |
| [UPDATE 01-03-'05] Beter laat dan nooit, zou ik zeggen ![]() Maar goed, sinds omstandigheden was het MODden op een laag pitje gezet. Maar omdat er een LANparty op komst is, moest ik toch wel weer aan de bak. Er is nou ook andere HW ingekomen, nl: - Asus P5P800 - Intel Pentium 530 - 512MB DDR400 Tijdelijk zit er dan ook nog een Maxtor 200GB SATA in (voor het nodige opslagwerk). Er moest nog een aantal dingetjes vastgezet worden (wel zo handig als je aan het vervoeren bent). Om te beginnen, bij m'n TFT-adapter Hij zit op de plek, waar je bij een 'normale' CRT scherm je 230V-aansluiting in moet pluggen. Sluit je hem niet aan, geen beeld... Dus, nou nog bevestiging. Aangezien je bij een computerkast altijd "overbodige" metaal plaatjes krijgt achter je 5,25" bay, zag ik na enig buigwerk & montage een potentiële bevestiging voor m'n adapter. Zie hier het resultaat: Boven de adaptor, komt dan de PSU. Aangezien de nieuwe mobo voorzien is van de "nieuwe" ATX-standaard, moest er ook een nieuwe voeding op. Nadeel van de nieuwe voeding is, dat hij dieper is dan de voorgaande PSU, wat erin zat. Dus deze zit er nou zo in, dat hij niet alle kanten op gaat, als ik hem vervoer. Maar vast zit hij nou ook weer niet... Verder om de HDD('s) vast te zetten, heb ik dit gebruikt: Dit komt dan in de andere hoek, van waar m'n adaptor zit. Als Xtra heb ik een 80mm FAN tegen de HDD's gezet, om een airflow te creëren. Verder heb ik dan nog een "powerLED" gemaakt. Nou heb ik een powerbutton & powerLED. (Hij begint steeds meer op een "gewone" monitor te lijken ) |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zeer stoer, ik hoorde dat je hem meeneemt naar Emulation 2, lijkt me leuk om weer vorderingen in het echt te zien .By the way, ga je je powerled en HDD-led combineren met een dual color ledje? Dus bv. groen en rood?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Heb er ooit eens eentje gezien ergens. Weet niet meer waar :/ ... Weet alleen nog dat ie groen was, dat die gast ook een TFT als monitor had in de monitor zelf, en de CDrom drive in de onderkant van het monitorframe. Iemand enig idee welke site dat was ?? Verder vind ik je mod zeer koel.. Zit met smart te wachten op de rest van je werk ±) Groetjes.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Project Stakker 80%:) [56K warning .. lots of pics] | Youri_HL | Casemod Project Logs | 65 | 6-01-2005 14:36 |
| [CIP] Dark Predator (2de project) (veel pics) | Nas | Casemod Project Logs | 18 | 29-11-2004 08:34 |
| [CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) | Soul__assasin | Casemod Project Logs | 29 | 6-11-2004 19:24 |
| [CIP] Brantjes Case 1ste Mod [Veel Pics dus 13K3 OPGELET!] | brantje | Casemod Project Logs | 47 | 24-10-2004 17:15 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 14:00 |