| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik dacht dat de monitor zo origineel mogelijk moest blijven? Beetje jammer dan dat die knopjes er af zijn, daar had je nog wel iets leuks mee kunnen doen. (reset-button, fancontroller) En over die UTP-kabel bedoelde ik het mounten van een UTP-connector aan de monitorkabel (had ik ergens in het topic op GoT gelezen dacht ik) maar ik denk dat het verstandiger is om een aansluiting in te bouwen op de plaats waar de kabel nu uit de monitor komt. Ik weet niet hoe lang de kabel is, maar als netwerkkabel lijkt het me te kort.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Ik bedoelde niet dat je de monitorkabel als netwerkkabel ging gebruiken maar om een soort verloopstukje te maken om de netwerkkabel op de monitorconnector aan te sluiten.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2004
| De knopjes die er in zaten konden we niet hergebruiken der komen andere in maar de crt blijft zo origineel mogelijk De vga... daar hebben we nog geen beslissing over genomen
__________________ Vordering CRT²PC |||||||||||||||||| |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Krijg nou wat. Met zo'n MOD ben ik (al een tijdje) mee bezig ![]() Alleen schiet dat ding van mij schiet niet zo echt op. Ik zal maar is een draadje openen dan van mijn creatie. Die van jouw gebruik je plamuur. Dat is op zich wel een slim ID. Ik ga dit draadje ook wel ff volgen. Misschien kunnen we wat IDen uitwisselen (PM me maar dan). Suc6 en HF met je MOD-creatie! |
| |
| | #21 (permalink) |
| Done ![]()
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik zie nou, dat je andere HW hebt voor je monitor. Met een mATX-bordje hou je nou veel ruimte over. Alleen het nadeel van WC is, dat het hele gebeuren een stuk zwaarder wordt. Hoe gaat jullie opstelling worden dan?!? |
| |
| | #23 (permalink) |
| http://www.warcraft3.be/replays/tft/...2pc-chrome.jpg We hebben dus een logo dankzij de leden van GOT en de maker : Brut@lyst onze opstelling?? Alles komt in een plexy frame. verdieping 0 hdd's(ergens tussen 1 en 1,3TB) en voeding, verdieping 2 enkel ruimte voor moederbord het word maar een verdieping van ong 6cm en alle ruimte daarboven is voor H²O cooling MODBREAK: Je tweakers-vrienden zijn natuurlijk niet op de hoogte van die hier geldende maximale grote van afbeeldingen. Jij wordt echter wel geachte de hier geldende regeltjes te respecteren!
| |
| | #24 (permalink) |
| Geen update maar een verhaaltje en een test Ach je kent het wel het is vrijdag morgen echt een dag om nix te doen. Tot je bij het opruimen van de bergplaats een plaats plexy vind van 3 mm dik.. je staat daar, Helemaal alleen met een plaat plexy in je handen je kijkt even rond je heen en ziet dan een mooie blauwe koffer met een dremel in.. Je begind dus maar te dremelen en te prutsten... Zo was mijn voormiddag dus maar ik heb me nuttig gemaakt. Ik heb geprobeerd om het logo voor de crt eens uitevoeren als een ets in Plexy, en ik vind dat het me aardig gelukt is ![]() led aan met flits ![]() led aan zonder flits ![]() led aan zonder flits 2 ![]() Alles uit met flits er zitten dus 3 blauwe leds in die branden op 12 volt zeg gerust wat je er van vind
| |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Het etsen vind ik heel mooi gelukt, zelf heb ik het ook al een paar keer geprobeerd met een dremel, maar dat wil nooit knap lukken. Persoonlijk zou ik wel de ledjes op een andere plek plaatsen, nu komt de ets er niet mooi uit naar mijn mening, probeer ze eens aan de zijkanten van het plexi te monteren. Over de rest van de mod, erg mooi idee... Ik denk alleen dat de waterkoeling erg krap gaat worden, succes ermee dus ![]() |
| |
| | #26 (permalink) |
| Het etsen was een tijdverdrijfje vuilnisbak matriaal dus :P
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik verzoek een allerlaatste maal om het gebruik van hoofdletters, in het bijzonder door de TS. Het weglaten van hoofdlettertjes resulteert in een automagisch slotje van je topic, ik weet niet of dat de opzet van dit topic is.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #29 (permalink) |
| Gewoon dit logo staat nu als decoratie op me bureau. Verder gebeurd er nix mee gewoon een test om te kijken hoe het logo er uit zag met blauwe ledjes... Voor de mod gebruiken we gewoon iets anders maar dat is nog een grote verrassing
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Project 5: MonitorMOD (veel pics) | Enterprice | Casemod Project Logs | 20 | 5-03-2005 18:11 |
| [CIP] Black Spyder (CLICKABLE PICS) | Ergenic | Casemod Project Logs | 2 | 4-12-2004 15:00 |
| [CIP] Dark Predator (2de project) (veel pics) | Nas | Casemod Project Logs | 18 | 29-11-2004 07:34 |
| [CIP] Brantjes Case 1ste Mod [Veel Pics dus 13K3 OPGELET!] | brantje | Casemod Project Logs | 47 | 24-10-2004 16:15 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 13:00 |