| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| [update 1: 04-10-2004] heb de mobo, voeding en behuizing alweer bijna 1 jaar en ben dan eindelijk is begonnen met het modden vandaag de behuizing heb ik vorig jaar gekocht @ baco2 maar dan nu de foto's![]() de indeling en rechts komt dan de hdd met daarbovenop een slimline dvd speler ![]() ![]() was vandaag nog even terug geweest bij elmaplast om een stukje lexaan op maat te zagen. en meteen nog 2 plaatjes plexi te halen voor de voor en achterkant ![]() ![]() zoals je ziet kan dus de mobo eruit schuiven ![]() ![]() *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* ![]() 115 Watt Aopen voeding kaal gestript klaar voor het modden 8cm fan ook al verwijdert ![]() ![]() widow kwam gezellig langs en we hebben dus saampjes die 20pins kabel aangepakt. ik heb dit al is eerder gedaan bij mijn apple case dus was niet nieuw voor mij.![]() is dit niet prachtig veel korter zo :P ![]() ![]() links is een 6cm papst fan die voor cooling gaat zorgen ![]() ![]() mobo zit nog niet vast aan de plaat.. daar moeten nog gaten voor gemaakt worden ![]() en zo komt hij er dus uit te zien met de bovenste deksel erop een mooi klein kastje dus ![]() [update 2: 06-10-2004] monteren van mobo en voeding aan lexaan plaat ![]() [update 3: 12-10-2004] nieuwe knoppen voor mijn case ![]() [update 4: 21-10-2004] frontje [update 5: 24-10-2004] window met grill [update 6: 11-11-2004] Firewire kaart gemod en powerkabel aan achterkant gemonteerd. [update 7: 10-04-2005] Behuizing paars gespoten..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() maar een alu en plexi voorkant zit er denk ik niet in..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
![]() Maar zit dat Epia-bordje al vast op de plaat?? Die kast kan ik me ook nog wel herinneren, en het bordje ook... Het heeft ook een tijd geduurd, voordat je er aan begonnen bent. Hopenlijk duurt deze MOD niet zo heel erg lang, vergeleken met je voorgaande MOD's. Keep On Modding! | |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() ![]() prachtig getapt en met afstandshouders gemonteerd. deze komen uit een coolermaster case en zijn prachtig m3 ![]() ![]() opeens kwamen wij erachter de riser was dus te hoog.. :|![]() mijn vraag is nu aan jullie.. wat denken jullie.. kan ik het bovenste stuk van de riser eraf vijlen? zodat hij lager is.. ![]() zo komt alles er in te zitten lekker krap maar past net ![]() ![]() door gebruik te maken van 2 afstandhouders in elkaar te draaien en onder de hdd is de hdd op de goede hoogte en steekt hij net boven het moederboard uit ![]() ![]() alles zit vast naja slimline dvd speler nog niet..![]() de achterkant van de epia. hier ga ik morgen nog plexi van maken. maar eerst moeten de glijders eronder zodat het plexi recht zit en i/o plate ook. ![]() de voeding die erin zit ![]() wie heeft deze voeding ook? kan die dan plz even foto's maken van de onderkant? dan kan ik kijken of de soldering wel goed zit. we hebben namelijk ergens een grote soldeerklodder zitten maar weten niet zeker of die wel een plek mag raken
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | ||
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Citaat:
![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zou er mee uitkijken, grote kans dat die printplaat uit meerdere lagen bestaat, er kunnen dan zomaar printbanen in het midden zitten terwijl het aan de buitenkant lijkt of er niets zit. Zit die riser er trouwens alleen voor die Firewire-kaart in? Is die ook te hoog om rechtstreeks in het PCI-slot te staan?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
btw was nog iets vergeten te vragen. die voeding. zou daar perse een fan op moeten komen om die te koelen of zou een rooster erboven al genoeg zijn?
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik denk dat "air-flow" belangrijk is bij een voeding. Dus een klein fannetje erbij, zolang er maar luchtverplaatsing is. En van die riser. Ik denk niet dat er meerdere lagen tussen zitten. En zeker niet aan de buitenkant. Maar de kans is wel aanwezig. Ik zou een riser kopen wat maar 1 PCI slot heeft, dan. Als je veilig wil zitten... |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2004
| ResetTim.... ik weet da ge een tijdje geledig bezig was met een aplle mod... Is die ooit afgeraakt? zo ja, kan je even een een topic openen met de detailfoto's daarvan
__________________ Vordering CRT²PC |||||||||||||||||| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Temjin (Last update: 3-12-2005!) | Blackcrown | Casemod Project Logs | 90 | 21-12-2005 21:57 |
| [CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 | TriggersA31 | Casemod Project Logs | 30 | 8-10-2005 21:25 |
| [CiP] Blue Radiation - Last Update 28-04-2005 | Sir G-nius | Casemod Project Logs | 35 | 27-06-2005 17:43 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 19:34 |