| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #33 (permalink) |
| Gisteren wou mijn epia maar weer is niet booten.. Andere voeding aan gehangen.. booten kreng.. Ding boot.. weer terug andere voeding en hij boot :P en nu eindelijk met een mooie rode powerled :P ![]() ![]() ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| SOW echt mooi, misschien ideetje weet niet of dit te doen is maar misschien kun je de kleur van het ledje laten veranderen op de hd activiteit? Dus bv als geen hd activiteit gewoon rood en als de hd dan veel activiteit heeft wordt ie blauw ofzo. |
| |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
| |
| |
| | #36 (permalink) |
| Ik zat ook ffies aan een klein tft schermpje had een leuke 7" tft touchscreen gevonden.. :P 1 nadeel dit schermpje was maar *kuch* 280,= euro.. Beetje duur vind ik.. Verder ben ik aan het kijken naar een heel klein keyb. heb er 1 gevonden maar vind ik veels te duur en heb de muis niet nodig.. Kortom daar ga ik ffies naar kijken @ hcc ![]() ![]() Verder heb ik vandaag eindelijk M3 inbus boutjes gevonden en erin gedraait.. staat heel strak :P ![]() Zit nogsteeds met het probleem van een fan aan de bovenkant.. Dus moet ik even kijken hoe ik dat ga oplossen.. en heb voor de firewire kaart de stroom connector verplaatst.. ![]() ![]() Zal ik nog garantie hebben :X ![]() ![]() Ben vandaag maar is aan de achterkant begonnen.. De powerkabel kan er iig in later zal je wel zien dat alles net kan.. want dit paste net in het hoekje onder de wireless kaart :P ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Best TS, Nu ben ik hier nog niet zo lang, maar ik ben benieuwd of deze mod nog vordert. Dit is geen vraag om updates, maar ik vind deze mod echt uber!! Ik zou het daarom erg jammer vinden als hij om wat voor reden ook zou moeten stoppen of al is gestopt. dus @ TS, PLZ go on!! |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Erg mooi kleurtje . En het nieuwe gaas is ook veel mooier. (Je link in startpost werkt niet)
__________________ CIP Plutonium |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Temjin (Last update: 3-12-2005!) | Blackcrown | Casemod Project Logs | 90 | 21-12-2005 21:57 |
| [CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 | TriggersA31 | Casemod Project Logs | 30 | 8-10-2005 21:25 |
| [CiP] Blue Radiation - Last Update 28-04-2005 | Sir G-nius | Casemod Project Logs | 35 | 27-06-2005 17:43 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 19:34 |