Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 7-10-2004, 14:54   #16 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een CiP openen en bijhouden

Toestemming vragen voor het openen van een CiP topic is niet nodig. Zolang het topic voldoet aan de voorwaarden die in deze policy uitgelegd worden, is een ieder dus vrij om een CiP te starten. De titel van ieder topic dat in dit forum wordt geopend, hoort te beginnen met de [CiP] tag waardoor het topic extra herkenbaar is als werk in uitvoering.
Na het openen van een CiP dienen updates verwerkt te worden in de startpost. Dit kan gedaan worden door de daadwerkelijke update in de startpost te verwerken of door een link naar de update in de startpost op te nemen. Door dit op deze manier te doen blijft het topic overzichtelijk voor de lezer en is het makkelijker om de CiP te volgen. CiP's die (nog) niet aan deze eis voldoen moeten zo spoedig mogelijk aangepast worden.
Ik wil niet zijken maar dit geldt voor elke CiP, doe er je voordeel mee. En als je dan toch aan de gang gaat let dan ook even op de hier ozo gewaardeerde hoofdlettertjes, kleine moeite ... groot plezier!
Oud 7-10-2004, 15:03   #17 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soul__assasin
ResetTim....

ik weet da ge een tijdje geledig bezig was met een aplle mod... Is die ooit afgeraakt? zo ja, kan je even een een topic openen met de detailfoto's daarvan
Als je eens even op zijn site had gekeken had je het kunnen weten , hier staan verschillende casemods van hem.
Oud 7-10-2004, 18:30   #18 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Ik wil niet zijken maar dit geldt voor elke CiP, doe er je voordeel mee. En als je dan toch aan de gang gaat let dan ook even op de hier ozo gewaardeerde hoofdlettertjes, kleine moeite ... groot plezier!
ik zal er vanavond aan werken.. dacht ach tis nog op 1 pagina.. dus kan wel
Oud 7-10-2004, 18:49   #19 (permalink)
Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReseTTim
rechtstreeks hebben wij ook al naar gekeken en dat gaat helemaal niet lukken :| nog een oplossing is de afstandboutjes weg te halen.. en dan direct op plexi monteren. dan zou het wel moeten passen..
Je kan natuurlijk ook een stukje van de afstandsbusjes afzaagen, maar dan moet je wel genoeg draad over houden.
Gizmo is offline  
Oud 8-10-2004, 23:55   #20 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReseTTim
rechtstreeks hebben wij ook al naar gekeken en dat gaat helemaal niet lukken :| nog een oplossing is de afstandboutjes weg te halen.. en dan direct op plexi monteren. dan zou het wel moeten passen..
Je kan natuurlijk ook een stukje van de afstandsbusjes afzaagen, maar dan moet je wel genoeg draad over houden.
als ik de afstandbusjes afzaag zit je met het probleem van gelijke hoogte.. owja
[edit]
heb de afstandsbusjes nu tussen uit gehaald.. en gewone metalen schroefjes onder geschroeft omdat ik kunststof nergens meer kan vinden. dus als iemand weet waar je nylon / kunststof m3 schroefjes kan vinden.. plz mail mij. iig in haarlem is het niet meer verkrijgbaar :|

maargoed de metalen raken nu net niet de bodem door de onderlatjes en zijn dus de metalen schroeven ook veilig

en dan nu het belangrijkste :P de case / deksel kan erop en de riser blijft intact. hoef niks eraan te vijlen oid :P
Oud 12-10-2004, 11:39   #21 (permalink)

Standaard

ik denk dat iedereen jaloers is op de volgende foto.. zeker als jullie weten dat mij dit niks gekost heeft deze knoppen
aan de buitenste rand zit een rode led die oplicht als je de knop normaal indrukt. tenminste dat was het in de lift ik heb ze van dat bedrijf gehad.

gister avond ben ik met widow nog bezig geweest met het checken van de voeding of alle voltages juist waren en toen hebben wij het er maar op gewaagd.. wij hebben de epia eraan gehangen en hij boot :P

ik zit nu nog met 1 probleem en dat is het koelen van de heatsinks van de voeding. ik heb een prachtige papst maar ik zit met het probleem dat ik die nergens kan plaatsen ivm de dikte. :|
Oud 12-10-2004, 11:53   #22 (permalink)

Standaard

Mooie knoppies en mooie linkjes in je startpost . Enne, niet om te zeuren, maar denk je ook nog even een een hoofdlettertje hier en daar? Dankjewel .
Oud 12-10-2004, 12:50   #23 (permalink)

Standaard

Ziet er al best mooi uit :P knopjes doen het natuurlijk wel net ff afmaken
_ferry_ is offline  
Oud 13-10-2004, 13:46   #24 (permalink)

Standaard

als je daar nou eens de voeding strak tegen het mobo aan legt, past het dan nog steeds niet?
Oud 21-10-2004, 14:53   #25 (permalink)

Standaard

Kleine update net ffies gedaan in 10 min ong. even frontje passend gemaakt. Dan binnenkort gat in de bovekant maken voor de window maar daar komt alleen geen plexi in.

4x 5cm fans

Frontje . Foto heb ik moeten maken met flits anders zag je helemaal niks terwijl je normaal zoiets ong. ziet .
Oud 21-10-2004, 15:12   #26 (permalink)

Standaard

Hmm, ben je niet bang dat dat herrie gaat veroorzaken, 4x5cm Fans?
timmehh is offline  
Oud 24-10-2004, 14:05   #27 (permalink)

Standaard

Op 7V zetten doet wonderen. Dan is het al een stuk stiller.

Hopenlijk past alles er wel in, met de fannetjes erbij.
Oud 24-10-2004, 22:17   #28 (permalink)

Standaard

Vandaag bezig geweest met het zagen van de soort window. Tevens heb ik het alu op maat gezaagd, helaas heb ik geen goede werkbank enzo dus op het laatste moment verboog het alu een beetje :| maar heb ik gelukkig terug kunnen buigen. Ik ben ook bezig geweest met de powerknop bij Widow die zit er al in en werkt. Spijtig wou vandaag mijn epia niet toen ik net de extra soldering had gemaakt voor de ledje in de powerknop. Deze led heeft namelijk min. 20 volt nodig. kortom de blauwe en gele draad

Iig hier de foto's van het window met rooster. Tijdelijk aan de onderkant vast getaped dit gaat later gelijmd worden. WIl namelijk geen boutjes aan de buitenkant daarvoor hebben. De kans is ook dat ik de afstandsbusjes eruit moet halen bij de voeding omdat ik anders geen fan kan plaatsen maar dat moet ik nog even zien.

En ja er moet nog wat gevijld worden..
Oud 24-10-2004, 22:59   #29 (permalink)

Standaard

Ziet er netjes uit

T is btw geen alu, maar dat doet er verder niet toe Misschien is het ook een idee om 2x2 fannetjes in serie te zetten? Dan draaien ze op 6v lijkt me.
Oud 24-10-2004, 23:15   #30 (permalink)

Standaard

Ik dacht ik laat nog even de foto's zien van het frontje met de powerknop erin zodat jullie kunnen zien hoe groot de knop is. Heb zoals je kunt zien ook de tape eraf gehaald..

Ja, partyboy ik weet het :X tis uhm.. gewoon metaal. Iig casing is wel van alu..
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] Blue Temjin (Last update: 3-12-2005!) Blackcrown Casemod Project Logs 90 21-12-2005 21:57
[CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 TriggersA31 Casemod Project Logs 30 8-10-2005 21:25
[CiP] Blue Radiation - Last Update 28-04-2005 Sir G-nius Casemod Project Logs 35 27-06-2005 17:43
[LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 Jamba Casemod Junkies 77 3-06-2005 19:34

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.