| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
, hier staan verschillende casemods van hem.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| |
| | #20 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() [edit] heb de afstandsbusjes nu tussen uit gehaald.. en gewone metalen schroefjes onder geschroeft omdat ik kunststof nergens meer kan vinden. dus als iemand weet waar je nylon / kunststof m3 schroefjes kan vinden.. plz mail mij. iig in haarlem is het niet meer verkrijgbaar :| maargoed de metalen raken nu net niet de bodem door de onderlatjes en zijn dus de metalen schroeven ook veilig en dan nu het belangrijkste :P de case / deksel kan erop en de riser blijft intact. hoef niks eraan te vijlen oid :P ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | ||
| |
| | #21 (permalink) |
| ik denk dat iedereen jaloers is op de volgende foto.. zeker als jullie weten dat mij dit niks gekost heeft deze knoppen ![]() aan de buitenste rand zit een rode led die oplicht als je de knop normaal indrukt. tenminste dat was het in de lift ik heb ze van dat bedrijf gehad.![]() gister avond ben ik met widow nog bezig geweest met het checken van de voeding of alle voltages juist waren en toen hebben wij het er maar op gewaagd.. wij hebben de epia eraan gehangen en hij boot :P ![]() ik zit nu nog met 1 probleem en dat is het koelen van de heatsinks van de voeding. ik heb een prachtige papst maar ik zit met het probleem dat ik die nergens kan plaatsen ivm de dikte. :|
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Mooie knoppies en mooie linkjes in je startpost . Enne, niet om te zeuren, maar denk je ook nog even een een hoofdlettertje hier en daar? Dankjewel .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #25 (permalink) |
| Kleine update net ffies gedaan in 10 min ong. even frontje passend gemaakt. Dan binnenkort gat in de bovekant maken voor de window maar daar komt alleen geen plexi in.![]() 4x 5cm fans ![]() Frontje . Foto heb ik moeten maken met flits anders zag je helemaal niks terwijl je normaal zoiets ong. ziet .
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Hmm, ben je niet bang dat dat herrie gaat veroorzaken, 4x5cm Fans?
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| |
| | #28 (permalink) |
| Vandaag bezig geweest met het zagen van de soort window. Tevens heb ik het alu op maat gezaagd, helaas heb ik geen goede werkbank enzo dus op het laatste moment verboog het alu een beetje :| maar heb ik gelukkig terug kunnen buigen. Ik ben ook bezig geweest met de powerknop bij Widow die zit er al in en werkt. Spijtig wou vandaag mijn epia niet toen ik net de extra soldering had gemaakt voor de ledje in de powerknop. Deze led heeft namelijk min. 20 volt nodig. kortom de blauwe en gele draad ![]() Iig hier de foto's van het window met rooster. Tijdelijk aan de onderkant vast getaped dit gaat later gelijmd worden. WIl namelijk geen boutjes aan de buitenkant daarvoor hebben. De kans is ook dat ik de afstandsbusjes eruit moet halen bij de voeding omdat ik anders geen fan kan plaatsen maar dat moet ik nog even zien.![]() ![]() ![]() En ja er moet nog wat gevijld worden..
| |
| | #30 (permalink) |
| ![]() ![]() Ik dacht ik laat nog even de foto's zien van het frontje met de powerknop erin zodat jullie kunnen zien hoe groot de knop is. Heb zoals je kunt zien ook de tape eraf gehaald.. Ja, partyboy ik weet het :X tis uhm.. gewoon metaal. Iig casing is wel van alu.. ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Temjin (Last update: 3-12-2005!) | Blackcrown | Casemod Project Logs | 90 | 21-12-2005 21:57 |
| [CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 | TriggersA31 | Casemod Project Logs | 30 | 8-10-2005 21:25 |
| [CiP] Blue Radiation - Last Update 28-04-2005 | Sir G-nius | Casemod Project Logs | 35 | 27-06-2005 17:43 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 19:34 |