| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: limburg,brunssum
| Oeps sorrie weer vergeten. Is het eerste forum dat het verplicht is :P voor mij he . maar ik zal het onthouden vind het wel eeen klein beetje onzin dat jullei mijn vorige topic hebben afgesloten. Als jullei me gewoon een waarschuwing gegeven hadden dan had ik de volgende posts volgens de regels gedaan .
__________________ www.party-pc.nl |
| |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004 Locatie: Sneek
| Nou daar ben ik eindelijk weer eens na een een hele drukke maand te hebben gehad op stage. Ik wou dus afgelopen week ff lekker updaten (ik had een hele zooi fotos), ik dus pc opstarten, crasht dat hele F*cking rot apparaat, allees weg (inc. 50 fotos van de piramide) . Ik ben nu al zo ver met de mod. Alle lassen zijn mooi weg-geschuurd, die hele ophanging voor mobo, cd-rw en cd-rom zijn al klaar, nieuwe lcd is binnen (andere was dood namelijk) maar goed ik zal z.s.m. een update plaatsen. Waarschijnlijk a.s. zondag. Eerst ff de digicam ophalen bij me vriendin :Pnou ik hoop tot zondag ![]()
__________________ --3,45 Ghz of Watercooled Power-- |
| |