Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 24-10-2004, 10:44   #46 (permalink)

Standaard

Oeps sorrie weer vergeten.
Is het eerste forum dat het verplicht is :P voor mij he .
maar ik zal het onthouden vind het wel eeen klein beetje onzin dat jullei mijn vorige topic hebben afgesloten.
Als jullei me gewoon een waarschuwing gegeven hadden dan had ik de volgende posts volgens de regels gedaan .
Oud 24-10-2004, 13:03   #47 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door claric
maar ik zal het onthouden vind het wel eeen klein beetje onzin dat jullei mijn vorige topic hebben afgesloten.
Als jullei me gewoon een waarschuwing gegeven hadden dan had ik de volgende posts volgens de regels gedaan .
Je lanparty topic was spam en je sidepaneltopic was geen IA. Beide per definitie goed voor een slotje ongeacht de spelling. En nu weer on-topic graag .
Oud 30-10-2004, 10:32   #48 (permalink)

Standaard

Nou daar ben ik eindelijk weer eens na een een hele drukke maand te hebben gehad op stage. Ik wou dus afgelopen week ff lekker updaten (ik had een hele zooi fotos), ik dus pc opstarten, crasht dat hele F*cking rot apparaat, allees weg (inc. 50 fotos van de piramide) . Ik ben nu al zo ver met de mod. Alle lassen zijn mooi weg-geschuurd, die hele ophanging voor mobo, cd-rw en cd-rom zijn al klaar, nieuwe lcd is binnen (andere was dood namelijk) maar goed ik zal z.s.m. een update plaatsen. Waarschijnlijk a.s. zondag. Eerst ff de digicam ophalen bij me vriendin :P

nou ik hoop tot zondag
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.