| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Vandaag (vrijdag 2 jul 2004). Heb ik mijn Thermaltake Lanfire geruild tegen een Aopen HQ08 2 foto's van de kast wat ga ik doen?
================================================== ========= UPDATE 1 ================================================== ========= Heb al wat af zitten tekenen.' Hier een foto van de plekken waar de fans komen Ga vanavond misschien naar gamma, anders morgen. Halen: PLexiglas Primer Spuitbus (zilver) ================================================== =========== Update 2 ================================================== =========== Naar de gamma geweest. ff Plexiglas en een spuit bus gehaalt (metalic silver). De lokale PC boer met modding stuff was gesloten morgen om 10.00 ben ik de eerste daar ================================================== ============ Update 3 ================================================== ============ Zo Heb het window gezaagt. In ong. half-uurtje. ik werk het window nog wel bij ================================================== ============ Update 4 ================================================== ============ Wat een verschil .Deze Stickers moeten na het spuiten er weer op. ================================================== ============ Update 5 ================================================== ============ Ik heb 1 fanhole er uit kunnen halen maar nog niet kunnen gladmaken. Ik w8 tot het regenen afgelopen is. hier is een Pic. ME@WORK Jaah dat maakt veel herrie dremel op staal ik ga ondertussen naar de pc boer. ================================================== ============= Update 6 ================================================== ============= Ben net terug van de PC boer Kijk ff mee naar de vangst ================================================== ============= Update 7 ================================================== ============= Ik kon het niet laten om de fans even in te bouwen. het resultaat: ================================================== ============== Update 8 ================================================== ============== Kast gespoten. De voetjes. De rechter-zijkant. De voorkant. Het moet nu 1 dag uit harden. Morgen bouw ik alles er in. Wat ik nog ga doen is.
================================================== ============== Update 9 ================================================== ============== Bijna klaar! en.. wat ik nog ga doen is
================================================== ================ Laatste Update 10 ================================================== ================ CASE is af doe geen voetjes want die staven zijn vrij duur! Total Shot ![]() Veder heb ik nog een LCD Gekocht......... ============================================== USB HUB ==============================================
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Ben er nog niet aan toe gekomen om het window te zagen moest weg naar mijn oma ![]() Toen ik thuis kwam heb ik maar alvast al wat af zitten tekenen.' Hier een foto van de plekken waar de fans komen Ga vanavond misschin naar gamma, anders morgen. Halen: PLexiglas Primer Spuitbus (zilver) Greetz brantje[/img]
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Maarssen
| zie ik het goed of zitten die grills scheef? :P ik heb dezelfde kast geloof ik ...en al helemaal gemod ![]() ben benieuwd hoe die van jouw eruit gaat zien.
__________________ mijn wepsijt...keesmodje in pictures zeksie! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Zo net ff naar de gamma geweest. ff Plexiglas en een spuit bus gehaalt (metalic silver). De lokale PC boer met modding stuff was gesloten morgen om 10.00 ben ik de eerste daar
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Als je gaat verven moet je de primer en lak niet vergeten he!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #13 (permalink) |
| heb je de gamma eigenmerk verf gebruikt? Ik heb nl gewoon Motipp spuitverf gebruikt (is dan wel 10 euri per bus). Daarmee hoef je alleen maar te schuren en te ontstoffen/ontvetten
| |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan het er wel zo overheen spuiten als je de lak die er nu op zit lichtjes schuurt en heel goed ontvet, maar reken er op dat je altijd uit moet kijken bij het verplaatsen van je kast. Probeer niet goedkoop uit te zijn door 15 euro te besparen op primer en blanke lak, je spuitwerk wordt er zo veel mooier en vooral ook sterker van.. Wat ik je ook heel erg aan zou raden: het kabeldoorvoer-gat een stuk groter maken (wel de randjes afwerken met rubber oid anders trek je je kabels aan gort ) want het standaard gat is echt veel te klein om nog airflow over te houden als je er de nodige kabels etc. doorheen werkt. (ik heb zelf een HX08 en een HQ08 gehad, beiden gebaseerd op het zelfde chassis dus ik weet waar ik het over heb :P)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #15 (permalink) |
| klopt van dat gat ja, veeel te klein voor al die kabels. Elke keer weer als ik m;n kast ontleed is het een gepriegel met kabels ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 1ste keer case modden | __2152__ | Casemod Junkies | 1 | 2-08-2006 18:13 |
| [CiP]Project 5: MonitorMOD (veel pics) | Enterprice | Casemod Project Logs | 20 | 5-03-2005 18:11 |
| [CIP] Dark Predator (2de project) (veel pics) | Nas | Casemod Project Logs | 18 | 29-11-2004 07:34 |
| [CiP] CRT²PC status: 10% (Veel pics en alles Clickable) | Soul__assasin | Casemod Project Logs | 29 | 6-11-2004 18:24 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 13:00 |