| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik wou ook graag ff me (cip) laten zien. Ben nog niet erg ver , maar ben er erg druk mee. Me nieuwe case net binnen. Ben gelijk begonnen met demonteren. Heb besloten om de drivebays te polijsten. Na aan Ediejo gevraagd te hebben hoe dat het beste te gaan doen. Foto;s volgen snel. >o |
| | #3 (permalink) |
|
| Ik las op het forum dat blank alluminium gaat oxideren. Helemaal na aanraking . Dus heb ik een stuk uv reactive plexiglas bestelt. En heb daar plaatjes van gezaagd om voor de gepolijste onderdelen te zetten. Zodat ik niet telkens met me vette vingers me polijstwerk omzeep help. zoals je ziet blijft het polijstwerk goed te zien. ![]() Hier zie je al een beetje het effect van het uv. Nu natuurlijk ook de drives verzinken. Floppy gedeelte is al klaar. Nu de cd-rom bays nog. Update's volgen |
| | #5 (permalink) |
|
| Ik ga er waterkoeling inbouwen. Ediejo gaat me helpen met doucheslangen mod. Daar ben ik erg blij mee, want die van hem is super. En als de waterkoeling erin zit , ga ik de spullen uit me Koolance kast halen en overbouwen. De radiatorwordt de ![]() die komt er bovenin te hangen. met dit rooster op de bovenkant. http://www.caseking.de/shop/catalog/...g.jpg?pID=1260 Als het goed is heb ik woensdag alle wc spullen binnen. Dan gaan er weer snel foto's volgen. Moet alleen even een goede manier bedenken voor het gat in het dak van me case. Moet natuurlijk wel heel netjes gebeuren. En heb nog geen Dremel. Denk dat ik die maar eens snel moet aanschaffen. |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er al goed uit, btw mooi polijst werk! Die Lian Li's, het is/zijn/blijven mooie kasten! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ziet er zeer mooi uit allemaal .Maar ik heb een vraagje. Waar wil je die belichtings tube plaatsen? Ik heb er ook over zitten denken om mijn bodem van mijn case te polijsten. Alleen is mijn case niet van alu. Gaat dit dan wel? Alvast veel sucses.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Zo als the widow maker al zij je kunt ze zelf maken als je wilt, maar je kan ze ook kopen als je ze niet zelf wilt maken. CJ had een poosje je leden een aantal koelbloken van Frigus Engineering getest. Hier is de review |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Correct me if I wrong
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian Li PC-G70 | Darahan | Casemod Junkies | 12 | 18-04-2006 21:38 |
| Lian-71 ++ WC | SUB-ZERO | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-11-2003 20:38 |
| lian li | scrolllock | Cooling & OC Junkies | 8 | 4-06-2003 16:09 |