| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #228 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Ziet er phat uit man, die slang vind ik dus weer wel cool ![]() Maar wat voor tool gebruik jij om je plexi te zagen? En waar is dat te halen?
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| |
| | #229 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: Zandvoort
| Onwijs mooie mod tot zover! Hetgene dat ik wel jammer vind van Lian-Li is die vet lelijke opticaldrive bezels. Ze hadden het naar mijn mening gewoon bij de kale bezels moeten laten (waar ik de losse verkoop van zoek!!!!!). Die VGA koeler is uber gewoon! Helaas ben ik zelf in het bezit van een midi toren Lian-Li, en niet de full tower versie (te duur). Ik ben bezig met de planningen voor een Apple G5 front na te maken voor mijn Lian-Li, zodra de financien hiervoor binnen zijn gaat dit van start. Keep up tha good work m8!!!!!!! Godspeed, XyonN
__________________ Omdat je case nooit af is! |
| |
| | #230 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| |
| | #232 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian Li PC-G70 | Darahan | Casemod Junkies | 12 | 18-04-2006 21:38 |
| Lian-71 ++ WC | SUB-ZERO | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-11-2003 20:38 |
| lian li | scrolllock | Cooling & OC Junkies | 8 | 4-06-2003 16:09 |