| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Ik was me gisteren lichtelijk aant vervelen en dacht ik ga een nieuwe pc bouwen van oude onderdelen. Een Celeren 466 mhz, een of ander gygabite mobotje, 192 mb ram, s3 vga.... En ik wou natuurlijk er een mooie case om. Ik had een oude case op het oog en dacht, als ik nu de voeding voorin doe kan ik achterin 2 fans plaatsen. Daar is de voeding met een rode led fan. Hier is de voeding en de Cdr en de voorkant van de case al zwart. De kap moet ik nog een mooi window in maken met de silouette van een F117. Dan spuit in de case zwart. In de voorkant ga ik nog een blowhole maken met daarin dun gaas. Net als de echte F117 dat heeft ![]() |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Hahaha, ik vindt het stoer. Leuk verzonnen, geeft een cewl effect met die ledfan. En op LAN's is het geklooi met de powerkabel achter de tafel door prutsen ook verleden tijd.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Ik vind die LED fan erg leuk gedaan. Alleen zo die PSU voorin vind ik echt lelijk, het is wel praktisch op LANS enzo ja maar nee ik vind het nou niet echt mooi :P Waarom heb je hem eigenlijk aan de voorkant gedaan ?
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() Zeer orginele mod , ik heb m'n voeding ook voorin m'n case zitten, omdat ik achterin m'n watercooling kwijt moet . Alleen zit ie bij mij voor-onder met de 220v aansluiting doorgelust naar de achterkant, je ziet er dus nix van. | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Sorry niet gelezen, maar kan je dan niet 2 fans voorin :P Of is dat slechtere airflow ofzo, 2 fans is mooier dan een PSU :P
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| je kunt de PSU ook omdraaien, en daar aan de achterkant een fan inbouwen, en dan de powercable naar achter door de binnenkant van de case laten lopen en bij een pci-slot eruit laten gaan. Zo heb ik het eens gezien. Werkte ook goed, en zag er mooi uit.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| ik dacht eraan om die kabel te gaan modden dus het witte te vervangen door een zwarte kabel en als het kan gewoon die kabel strippen en dan meshen. ik denk dat dat wel ene mooi effect gaat geven. Het heeft idd voordelen om die voeding voorin te doen. De led fan blaast zowiezo naar binnen en dat geeft een goed effect op de voltages van de voeding, de lijnen zijn veel stabieler als normaal. ik moet alleen nog de randen mooi afs[ijten. vandaag als het kan ga ik er eenb logo in maken van een F117, ik denk de siloutte van boven of vvan de zijkant. Vandaag ga ik ook de 2 outtake vfans plaatsen en ik dacht aaan een blowhole aan de voorkant afgewerkt met gaas. Ik plats zosnel mogelijk foto's (gare school pc war ik dit op heb gettypt :P )! |
| |