| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Dat valt eruit. Ik had op mijn brommer een gat in de tank zitten, geprobeerd netjes te dichten, en daarna op te schuren. Toen ik met schuurpapier eroverheen ging, brokkelde het af, en na een tijdje lag mijn "opvul" stukje in de tank Gelukkig had ik nog een goede tank ![]() Trouwens, waar wil je al die fans voor gebruiken? Toch niet voor in de case? Want je zegt dat je een WC setje neemt (heb je dus ook). ZIjn die fans dan allemaal voor de radiateur? ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 april 2004 Locatie: Limbircht, Sittard
| Citaat:
Het is trouwens wel ff een mooie kast Greetings Yard | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| De fans laat ik normaal op 7 volt draaien en is het dus voor een kleine air-flow en voor de sier (komen leds in). Wanneer ik ga OC-en gaat alles op 12 Volt en dan kan het koelen pas echt beginnen Voor de gaatjes op te vullen moet ik dus nog wat verzinnen maar dat komt vast wel goed. |
| |
| | #22 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Citaat:
Citaat:
| |||
| |
| | #24 (permalink) |
| Nope, zover ik weet niet iig. Wel en met een window erin, maarja dat is zo'n groot vierkant window, en dat wil Willy waarschijnlijk niet :P
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| |
| | #28 (permalink) |
| Ik vroeg iemand op MSN of hij misschien iets wist, hij had het ook over vloeibaar alluminium, en alluminium plamuur. Dat eerst zou natuurlijk wel ff mooi zijn als dat er is/te koop is ![]()
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| http://www.motozoom.nl/meerinfo/inde...TOKEN=91669037 http://www.motozoom.nl/meerinfo/inde...TOKEN=91669037 dit misschien?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SILVER-ICE | JH | Casemod Project Logs | 4 | 16-05-2006 14:53 |
| Arctic Silver 5 | uzuri | News & Review Junkies | 10 | 23-10-2003 15:59 |