| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Zo, nu eens een cip'tje van mij. Het is mn eerste echte mod, heb al eerder wat met premod gedaan maar dat vond ik gewoon niks. Na hier en daar een hint gedropt te hebben stond er met sinterklaas een jute zak voor de deur met dit erin: De hardware: De kabeltjes die van mn front kwamen ingekort en gemesht: Drives gestealth: Dit moet ik trouwens nog een keer overdoen, het zag er niet zo goed uit ![]() mn floppydrive eruit gehaald en een 16x2 lcd gemount: Toen begon ik na te denken over een window: Maar toen ik samen met reist een modweekend gingen houden heb ik toch mn windowdesign weer veranderd: ![]() ![]() Ik had inmiddels een nieuwe Q-tec 550W voeding en die heb ik voor een gedeelte gemeshed en beplakt met traanplaat: ![]() -- En toen zat mn mod een lange tijd stil omdat ik op mn spullen uit de big modding IA zat te wachten -- ![]() Maar daar zijn ze dan!!!! (een gedeelte was voor reist bestemd) Een experimenteersel: ![]() Ziet er echt leuk uit imo. maar een beetje lastig met stroom toevoer dus hij is weer weg ![]() Toen heb ik de standaard fangrils eruit gehaald voor een betere airflow: ![]() Een filter voor de intake en wat traan om t licht van de ccfls te reflecteren die ik links en rechts van het rooster heb gemonteerd: ![]() ![]() Wat extra "cable management": ![]() cffls + wat ander modspul erin. totaal met flits. Zonder stealth drives: ![]() zonder flits: ![]() ![]() ![]() bij deze laatste foto's staat mn lcd af omdat ik per ongeluk zn voedingskabeltje gemolt heb ![]() ALLE FOTO'S KLIKBAAR! ---- To Do --- - opniew stealthen - chromen window molding.. (BESTELD) - baybus (PWM of met PIC, iig zelf gemaakt) - Nieuwe hardware :P - Top Blowhole - 2 Top windows - prent op de rechterzijkant - nog een hoop meer
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind dit weer een van de originelere windows, athans, het is niet zomaar een "gaatje" Erg gaaf gedaan, en zo te zien heb je het leuk strak uitgezaagd/dremeld! Petje af! Het LCD zit ook mooi strak in die 3,5 bay. Ik ben heel erg benieuwd naar de vorderingen van je CiP. 4 sterren ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hulde aan je werk. Je hebt van de case waarvan ik dacht "wat een dik lelijk mormel", toch nog een heel geslaagt project gemaakt. Complimenten.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Jammie :P Nice hoor! Hoe heb je trouwens je casewindow weer opnieuw gemaakt? Ander zijnpaneeltje:?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #7 (permalink) |
| Jup karton idd. Bedankt voor de reacties :P Die casefeet zal ik van de week nog wel posten, ze zijn bijna af... En mn grafisch lcd schermpje kwam net een minuut na het posten van mn startpost binnen... dus die ga ik direct eens even in elkaar prutsen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #9 (permalink) |
| P4 1700 256 mb ram GF4 Ti 4200 Asus p4te mobo realtek nic SB live 5.1 plextor 24x brander 16x dvd speler niks bijzonders dus... ik gebruik m ook niet zo vaak ![]()
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
>(
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Die gaf een knal en toen zag ik geen lettertjes meer ( Niet lachen Widow :P )Maar dit is tot nu toe al een geslaagde mod mijn complimenten | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Strakke window! Weet je al wat je op de andere zijkant gaat maken? Het CM Centurion logo (Zwieke's avatar voor wie niet weet wat ik bedoel) vind ik erg stoer, dat zou vast goed staan ![]() |
| |
| | #15 (permalink) |
| Mjah, t centurion logo is wel gaaf, maar i kzat meer aan zoiets te denken: ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Centurion Dragon [Updated: 5 april 2006]] | hybrid | Casemod Project Logs | 30 | 6-04-2006 09:38 |
| [CiP] Cylon Centurion. First Mod UPDATED 26 FEB 2006 | unstable | Casemod Project Logs | 9 | 26-02-2006 15:37 |
| Asus Star Ice | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 18 | 20-10-2004 15:11 |