| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Zoo naar weer een paar uur zwoegen is de 2e rij gleuven eruit. (auw mijn rug )Neej ik heb mijn haar niet gedaan :P Zaagu zaagu wiede wiede wage resetter kwam thuis om een boterham te vrage……. En om al dat zaaguh wat makkelijker te laten verlopen, maak ik gebruik van tap/snij olie. A modders best friend. Closeup van de figuurzaagjes, vreemd genoeg staat er “wood and plastic” op het pakje, maar aluminium doet die ook wel ![]() Grove snede nog onbewerkt. En klaar, hier en daar een klein foutje maar goed niemand is perfect ![]() En hij past ook nog op de radiator ![]() Ik ga vanavond even wat inbusjes halen en wat 90 graden hoek profiel, eerst maar eens een uurtje rust :P, gaat ik straks verder met de top window.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| dit wordt weer een hele gave custom case. Ik wil er zelf van de zomer ook aan gaan beginnen... maar eerst mn centurion eens even afmaken!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Hoe dan ook, die sleufjes zien er zeer netjes uit, ga zo door (op een stoel dan ).
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| The Cool Cube | Ragon | News & Review Junkies | 3 | 9-03-2005 21:33 |
| Woody Cube Project | uzuri | Casemod Junkies | 52 | 13-06-2003 17:31 |
| [CM] Power-Cube | ModKid | Casemod Junkies | 33 | 11-02-2003 21:41 |