| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Hier wat piccies van mn nieuwe CiP... het bierkrat staat hierdoor al die tijd al in de wacht... De plaatjes zijn groot... dat weet ik... sorry voor de modemers.. De achterkant van de stereo: Het rek wat er in moest komen: Mijn mini Pentium1 mobo: Hdd-rek: Koelblok voor passief gekoelde PSU: Fan-gaten zonder fan's: Zo wordt de achterkant dus: De hdd die het feestje gaat meemaken: Update 1 De setup up voor mijn stereomod Deze rand moet weg ivm fangrills De voeding voor mijn aanval op het ding Ik hoor dit voltregelaartje nog schreeuwen om genade :P Kabels losgehaalt samengevoegt en gevlochten Hier een kloosup Hmm... netwerkkabel... ideaal voor... het verlengen van voltregelaars ![]() Gemount op het koelblok... Zo eindigde het voltregelaartje dan... Update 2 Het mobo is gemount in de achterkant van de stereo, met de originele stroomdraad ![]() Nog een plaatje van dat heerlijke motthaboaht ![]() De voorkant, knop moet er nog terug op... Btw, kijk er maar eens goed naar... ![]() De achterkant van de voorkant Ice T Style![]() De psu.. komt aan de bovenkant van de kast te hangen... ![]() De koelgaten die de psu gaan koelen... ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Heb je ook al pic's van de voorkant. Het zou wel vet zijn als je de CD-speler ook echt als CDROM-speler zou gebruiken. En waar orgineel een VFD heft gezeten nu een LCD plaats. Veel succes, ik hoop iig dat de afwerking wat beter word als bij je bierkratmod ![]() |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
er komt een lcd binnen van de IA geduld ![]() en de knoppen gaan hoopik werken met winamp zodat de stereofunctie blijft behouden... cd-rom speler ben ik nog niet uit... eigenlijk mag dit ding geen geluid maken :P | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zou je die pootjes van de torren niet isoleren? Daarnaast kan draad ter dikte van molex-draad echt geen kwaad!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Muziek van mn pc naar mn stereo | Stanm2 | Elektronica Junkies | 14 | 7-10-2007 13:10 |
| pc+stereo aarden | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 10 | 28-03-2004 13:56 |
| hoe sluit ik pc aan op men stereo | QuincMan | Elektronica Junkies | 20 | 19-05-2003 14:51 |
| lcd uit stereo | squid | Elektronica Junkies | 7 | 9-04-2003 15:05 |
| Stereo aansluiten op 2de aansluiting ? | T-Mug | Elektronica Junkies | 2 | 11-01-2003 17:01 |