| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| ||
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #18 (permalink) |
| Mn lcd binnengehad van de ia van Corbin (ledmaniak)... Hier zie je: links: de printplaat van de stereo met ledjes en al dr op handigggg :Prechts: het originele lcd met daaronder zijn vervanger... kleiner maar fijner ![]() onder: mijn voeten :P |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Jammer van dat mooie VFD display.. Die zijn nou juist zo top gaaf omdat ie leuk op het geluid kan mee stampen.. Ik zou toch naar een oplossing zoeken om het VFD ook werkend terug te laten komen.. Het ic dat namelijk het VFD zal aansturen zal ook ergens muziek weg moeten pakken voor zijn triggering.. |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 januari 2004 Locatie: Zevenaar
| Citaat:
__________________ ANTEC SX835II, P4 2,6 @ 3,4, 800FSB, 1GB 400Mhz Memory, XFX Geforce fx 5600 256MB | |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dat schermpje is speciaal gemaakt voor de stereo installatie, dus onbruikbaar als je hem als 'universele' display wilt gebruiken; dus verschillende teksten/afbeeldingen erop weergeven.
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #25 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Vind het wel vet, een pc in een stereo Maar wat andere ook al zeggen, ik vind het wel jammer van dat VFD schermpje. Kan je daar niet iets op maken zodat het schermpje op de muziek gaat werken? |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Hele leuke mod ja! Ik weet precies wat er allemaal in die stereo zit. Ik heb hem namelijk ook, maar dan de Dolby 5.1 versie. Sony RXD-6AV Misschien ook leuk, ik keek net ff naar mijn LCD, en links ervan zit de ontvanger voor de remote he. Misschien een leuk idee om daar ook een ontvanger voor een afstandsbediening in te verstoppen? :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Op de USB poort kunnen ok afstandsbedieningen, en die zijn er zat...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #29 (permalink) |
| Zit geen usb op deze pc... en het moet wel een ghetto-mod blijven he? Misschien brengt de toekomst nog wel leuk spul.. tot die tijd... Gewoon van je luie kont afkomen en een ander numme opzetten... :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Muziek van mn pc naar mn stereo | Stanm2 | Elektronica Junkies | 14 | 7-10-2007 13:10 |
| pc+stereo aarden | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 10 | 28-03-2004 13:56 |
| hoe sluit ik pc aan op men stereo | QuincMan | Elektronica Junkies | 20 | 19-05-2003 14:51 |
| lcd uit stereo | squid | Elektronica Junkies | 7 | 9-04-2003 15:05 |
| Stereo aansluiten op 2de aansluiting ? | T-Mug | Elektronica Junkies | 2 | 11-01-2003 17:01 |