Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 15-12-2003, 15:27   #76 (permalink)

Standaard

Normaal zit daar de fan met een paar schroefjes vast
Jeanious is offline  
Oud 15-12-2003, 15:52   #77 (permalink)

Standaard

ik zat er dus mee dat ik me gpu wou waterkoelen met dat blokje. alleen wou ik niet dat het blokje vast gelijmd zou worden op de gpu zoals ik gedaan heb op me gf1. kortom we moesten dit anders oplossen..
ik kwam toen op het idee om 2 kleine stukjes koper aan de zijkant van het blok te solderen en hier gaatjes in te boren zodat ik het kon bevestigen op de gpu. dit vond de de vader van oeloe en oeloe niet zo'n slim idee omdat je het gewoon meteen los zou trekken.
kortom dit was de oplossing. tussen de heatsink en de waterblok zit as2 + as compound. dus dat geleid wel
Oud 22-12-2003, 00:11   #78 (permalink)

Standaard

ik heb weer lopen modden. eerst heb ik een leuke lanpartie gehad waar toen net me waterkoeling draaide en me raid config ook werkt in stripe modus als iemand dat zich afvraagd. verder na de lan heb ik dus me voeding kabels wat weggehaald en ingekort. dit omdat ik 8 molexen niet nodig heb en er een grote druk op de zijkant van de case staat als ik hem dicht doe.

dit komt er nog maar uit de voeding
* 3 haakse molexen voor naar de hdd's + 12cm fan voor radiator bij gesoldeert
* ati r9500 heeft ook stroom nodig
* gewone 4pins en de 24pins stekker naar de mobo
* 230V voor de pomp
* nog 2 gewone molexen voor dvd brander oid dat in het bovengedeelte van de case kan komen.

me pc zonder voeding.

me prachtige apple g3 toetsenboard :P voor me apple . het appletjes toets werkt de start knop

overzicht foto. links me prachtige Coolermaster ATC201 case waar me dual celly 366@550 in zit die tevens webservert nu fungeert. daarnaast het frame van me flightcase. aan de rechterkant zit nog 1 pc een p4-1.7ghz. en vooraan me prachtige water gekoelde p4 in de g4 :P

voeding er weer in en zoals je misschien al ziet veel minder stroom kabels :P

schuin van voren gezien

en de voorkant

prachtige haakse molexen die ik gebruik voor de hdd's

en nog een laatste foto van deze sessie een beetje overview shot
Oud 22-12-2003, 14:43   #79 (permalink)

Standaard

PRACHTIG !!!

wat is die groene buis die omhoog steekt? is dat voor luchtbellen oid?
Foxie is offline  
Oud 22-12-2003, 15:00   #80 (permalink)

Standaard

Ckers een vette mod, dat blok voor op de radeon had je toch niet zelf gemaakt ofwel ?
het ziet er iig niet uit, op de R9700, dan had je beter het blok er direct op kunnen maken, dan maar d.m.v. lijmen

maar ckers een goede & briljante mod
Oud 22-12-2003, 15:22   #81 (permalink)

Standaard

Die fruitmachine wordt erg mooi!! Alleen als je de cd of dvd erin doet... gaat de boel dan nog dicht?
MaCiNc is offline  
Oud 22-12-2003, 17:32   #82 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door foxie
PRACHTIG !!!
wat is die groene buis die omhoog steekt? is dat voor luchtbellen oid?
die groene buis is een tijdelijk buis die ik heb gebruikt om te vullen.. op dit moment gaat dus al de lucht daar naartoe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaporized
Ckers een vette mod, dat blok voor op de radeon had je toch niet zelf gemaakt ofwel ?
het ziet er iig niet uit, op de R9700, dan had je beter het blok er direct op kunnen maken, dan maar d.m.v. lijmen
maar ckers een goede & briljante mod
die vga blok is zelf gemaakt ja. ik heb het zo opgelost ipv lijmen omdat ik dat iets te vond.. em opzich koeld dit ook genoeg
Oud 22-12-2003, 19:00   #83 (permalink)

Standaard

Ik heb em gezien IRL Nice case m8!! Past allemaal net, echt vakwerk
Oud 1-02-2004, 21:50   #84 (permalink)

Standaard

ffies een boeiende kick :P
ok ffies wat punten onder elkaar..
* ati r9500 werkt nogsteeds perfect :X draait nu alleen op lucht koeling ipv water.
* er past geen dvd brander / speler in me case
* heb een gave usb light voor apple keyboard :P
* me eheim pomp heeft nu rubbers, stuk stiller nu

dit is dus het usb light dat ik heb gekocht erg handig voor lanparties :P

de power switch met daaronder de reset switch prachtig oplichtend

onder elkaar power, reset, nog niet werkende schakelaar en een speaker die ik nog wil gebruiken..

de eheim rubber dat zeker het geluid / resonantie van de pomp dempt :P
kan zo ook makkelijker me pomp demonteren van de case..

en daar onder de hdd komen de 3 kabeltjes van power, reset en switch vandaan

van een vriend van me heb ik van zijn vriendin een usb2.0 externe behuizing overgenomen zodat ik me dvd brander toch kan aansluiten :P
hijs prachtig van alu
Oud 1-02-2004, 22:01   #85 (permalink)

Standaard

Mooie spullen allemaal! Kan je wat foto's van het totaal 'in volle glorie' posten?
Oud 1-02-2004, 22:13   #86 (permalink)

Standaard

Topwerk ReseTTim, ook leuke overzicht foto's.
Wordt dat speakertje het normale biospiepertje of iets anders?
En dat mooie aluminium van die dvd-behuizing wordt wel een beetje gebroken door dat plastic (of is het maar een tijdelijke oplossing?).
Ragon is offline  
Oud 1-02-2004, 22:18   #87 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defecto
Mooie spullen allemaal! Kan je wat foto's van het totaal 'in volle glorie' posten?
komt morgen dan wel..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragon
Topwerk ReseTTim, ook leuke overzicht foto's.
Wordt dat speakertje het normale biospiepertje of iets anders?
En dat mooie aluminium van die dvd-behuizing wordt wel een beetje gebroken door dat plastic (of is het maar een tijdelijke oplossing?).
dat is niet zo maar een speakertje dat er in zit als het goed is dus dat wordt gewoon een speakertje dat ik kan aansluiten op me geluidskaart.. gewoon handig als ik geen speakers bij me heb @ lan's
wat betreft dat plastic dat weet ik nog niet.. dat vind ik nu het minst belangrijk. zo zit ik natuurlijk ook mee met de gaten aan de onderkant.. dus op dit moment blijft het zo..
Oud 2-02-2004, 09:01   #88 (permalink)

Standaard

ik vind toch dat er ook een CD-rom drive ín je case moet tim... misschien een slimline mounten?
Oud 2-02-2004, 14:38   #89 (permalink)

Standaard

Moet Timmie wel genoeg doekoes hebben :P

Op zich wel een mooie oplossing, extern.... Maar ja, ff dat frontje spuiten kan geen kwaad...
Oud 30-03-2004, 01:33   #90 (permalink)

Standaard

ffies een kick na een lange tijd
ik heb vandaag / vannacht me voeding gemod. me enermax voeding vertrouwde ik niet meer. afgelopen donderdag nacht was het zo erg dat ik me hdd 12x heb horen up/down spinnen waardoor ik een bevroren beeld kreeg. en ik draai ook nog is RAID0 dus was niet zo fijn. kortom tijd voor een nieuwe voeding..
partyboy wou van zijn antec voeding af kortom die heb ik overgenomen en meteen flink onder de soldeerbout genomen..

maar eerst fotoz van mijn nieuwe bevestiging van me ATi waterblok het oude koelde niet goed genoeg via de zwarte standaard heatsink.

mooie heatsink waarvan veel mensen weg van zijn

koperen plaat die dus gesoldeert is op het waterblok wat al 2 jaar oud is.

en dan nu de voeding..

voeding is verhoogd van een plaatje lexan zodat ik zeker weet dat het strax geen problemen ga krijgen als ik hem tegen de zijkant van de apple monteer.

3 voedingen.. bovenste een dode enermax, daaronder een niet betrouwbare gemodde enermax en daaronder de oude gemodde voeding van partyboy.
zoals je ziet is de ATX connector van de enermax toch wel wat langer dan die van de antec.

mooie macro foto waarop je kunt zien hoe enermax hun kabels bij elkaar zetten en dan op de printplaat van de voeding vast solderen.

2 ATX connectoren op 1 voeding :P tja ik heb kleur voor kleur gesoldeert. dus niet eerst de ouder eraf en dan de nieuwe erop. zoals je misschien kunt zien heb ik direct op de printplaat gesoldeert. heb inmiddels een goedkoop soldeerstationetje dat het leuk doet

verschil in lengte.. de enermax ong. 64cm en de antec ong. 48cm

eind resultaat van vandaag.. nog niet helemaal klaar maar wel voor vandaag..
voeding heeft nu een mooie 20db panaflo fan :P
zo heeft ie ook weer de P4 aansluiting en de ATX connector is verlengd.

ik moet nog aan deze voeding het 230V gedeelte solderen voor me pomp en me licht dat ik via een aparte adapter ga schakelen. verder nog wat stroom kabels eraf en 1 eraan met de 12V fan en 3x hdd molex aansluiting.

ik heb de voeding nu in de kast gemonteerd en ben erachter gekomen dat de voeding moet roteren zodat de kabel erin kan.. op dit moment is de kabel dus nogsteeds te kort. met het roteren van de voeding hoop en denk ik het probleem te hebben opgelost..
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
A-Top Ultimate Gaming Case X-Blade R@mon News & Review Junkies 16 27-10-2004 21:49

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.