| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
maaruh partyboy heeft het dus gesoldeert. omdat hij al eerder die blokken gesoldeert had.
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() Ben benieuwd hoe het gaat worden, ga binnenkort maar weer es bij ReseTTim kijken.. :P
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | |
| |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik denk dat ik hem volgend weekend wel zie.... Nou snap ik waarom Tim & Widow naar Partyboy was. Daar heb je mooie soldeer- / gasbrander-ruimte ![]() Nou, hopenlijk zijn ze waterdicht... Maar dat merk ik (dus) volgende week wel. Keep On Moddin'!!! |
| |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| volgens mij is ut goed dat tim nog neit weet dat ik ook een brander heb :P ik woon namelijk dichterbij en heb denk ik nog wat meer ervaring dan PB (hij heeft ut van mij geleerd, zijn radiator was het eerste slachtoffer) maar ziet er goed uit, je mag niet klagen ![]() Tim, Kassie is wel af voor NWD 17 he?? ![]() Oooohjah, Oeloe!!!! Wanneer heb je tijd :P moet ff snel een maze 3 deksel maken, deze heeft een barst en jij hebt een 3/8 draadtap! Als eht kan ff voor NWD 17! dus zondag of zo? of ergens 's avonds volgende week? ![]() |
| |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| |
| | #51 (permalink) |
| ok ik zat dus met een probleem dat als ik me nic of raid controller in de onderste slot deed dan kwam ie tegen me hdd aan en ging de kaart schuin staan. dit wou ik natuurlijk niet dus ik dacht shit weer een pci kaart minder. na goed kijken zag ik dat de nic als de utp connector eraf is voor de helft dunner is vergeleken met de raid controller en als gewone nic. kortom we pakken een stukje utp-kabel, een soldeerbout en we gaan aan de slag ![]() ![]() oeloe was zo vriendelijk voor mij geweest om die connector los te krijgen van de printplaat want mij lukte het die nacht ervoor niet.. hij had een slimme methode dat het wel werkte waar ik niet aan had gedacht iig. ![]() utp connector van nic vast gesoldeert aan utp kabel en daarin zit een utp kabel geprikt ![]() ![]() zo nieuwsgierig als ik ben wou ik hem natuurlijk testen kortom, hup me dual celly 366@550 ging uit om me nic te testen ![]() het leuke is het WERKT!! ![]() leeg gat zo hé :P![]() de andere kant van de kaart deze ga ik denk ik morgen nog ffies met een lijmpistool tussen zitten omdat ik bang ben dat het tegen elkaar komt en gaat geleiden. ![]() de 3com nic in me apple g4 case gestopt en het leuke is het past ook nog is natuurlijk ga ik nog wel iets over die kaart doen ivm kortsluiting oid.. je weet maar nooit. tja ik heb een 3com gebruikt omdat ik daar genoeg van had en neej ik verkoop ze niet.
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Ziet er strak uit! | |
| |
| | #60 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
Anders doet hij het toch niet op zo'n manier... De nieuwe 3Com's zijn een stuk kleiner. Maar als je ze eenmaal niet hebt, is dit wel een mooi alternatief... Hopenlijk dat hij nog werkt op NWD ![]() Ik zie je MOD daaro wel. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| A-Top Ultimate Gaming Case X-Blade | R@mon | News & Review Junkies | 16 | 27-10-2004 21:49 |