| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik wist dat hij ermee bezig was. Maar dat hij al zo ver is, wist ik niet... ![]() Mooie LANbak gaat het worden Tim Tenminste handvaten en WEL makkelijk mee te nemen :PNog een paar weken en we gaan weer LANNEN @ NWD. (BTW. komt je eX dan nog steeds?!) Ik moet maar is opschieten met m'n nieuwste creatie... Die LAN komt al gauw ![]() |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| En dan kom ik aan met m'n lame Apple mod (in progess).... >o Naja, niet iedereen heeft zoveel geluk om een echte Apple case op de kop te kunnen tikken... ![]() Citaat:
Anyway, I c u tonight.... ![]() Had ik al gezegd dat ik het een hééél mooi kastje vindt...
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Citaat:
:POntopic: het ziet er voor zover al heel erg netjes uit Ga je dr ook nog een reservoir en zo inhangen, ivm ruimte? | |
| |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
widow maker, enterprice, partyboy, jeanious, wabs en oeloe wonen allemaal op 15min fietsen van mijn huis vandaan. widow is het engst dichtbij dat is gewoon 500 meter ofzow ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| @ tim, je vergeet er een ![]() hint: je kan hem berijken via 100mbit ![]() Maar dit kassie is inderdaad SUPER MOOI , kijk alleen alsjeblieft uit met wat je er allemaal aan mod, die plexi handvaten vragen bijv. om ledjes in de kopse kant, maar zorg er voor dat je voor de rest de lay-out van de kast niet verneukt. Hij is nu super strak en dat moet zo blijven. ![]() |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Ik weet niet hoe kleurtjes gek je bent, maar zelf zou ik het wel mooi vinden als ik de hele case kon laten verkleuren. Vooral omdat je helemaal Plexi rondom hebt zou dit een mooi effect kunnen geven. Zelf ben ik bezig met een case met 2 plexi wanden die straks ook in geheel gaan verkleuren. (als de ledjes van Fixels IA binnen zijn) |
| |
| | #27 (permalink) |
| oeloe is hier en zat net weer verrukt te kijken naar me case. hij merkte op dat ik met me stomme kop de wireless lan connector kapot heb geknipt *snif*niet dat ik het gebruik maar het zou wel nice zijn als ik het kon gebruiken als ik wil..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Wordt een mooi kassie, Tim!! maar ga je ook nog wat aan de buitenzuide veranderen? De binnenkant is strak en mooi aan het worden, goed paswerk!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
btw leuk idee van die rgb leds ffies ia bekijken ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: Zandvoort
| Ik woon ook in de HSVNH hoor! En ik wil die :x g5 case hebben van mijn werk!!!!!! Daar kan met gemak een PC in. Als je maar dremeld! Tim, ik moet echt eens een keer langskomen. Moet nog vanwege je fightcase... ![]() Godspeed, XyonN
__________________ Omdat je case nooit af is! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| A-Top Ultimate Gaming Case X-Blade | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 16 | 27-10-2004 21:49 |