| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
:P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| @ Diontjuh: Moet nog afworden gemaakt word een speciaal stukje mod. @ HummelX: Klik eens op de pics! ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #33 (permalink) |
| Sorry, dom van me... ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #35 (permalink) |
| Okee thn, is verbeterd
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| je hebt ook die ccfls van sunbeam veronderstel ik met die sound module. hou heb je dit opgelost? ik zit ook met dat ding, en weet niet goed hoe het op te lossen, zou je me aub eens wat plaatjes kunnen laten zien? |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #39 (permalink) |
| Van het weekend mijn tweede window binnen gehad, morgen avond beginnen met het inzetten van die. Alleen ik zit nog met een technisch probleempje, ik wil mn lcd ophangen voor mn window en deze eigenlijk met boutjes vast maken maar ik kan geen goede maat vinden iemand anders die dit toevallig al eens eerder heeft gedaan.
| |
| | #40 (permalink) |
| FiXeL had zoiets, alleen volgens mij zonder bouten ofzo.... Ask him ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #41 (permalink) |
| Goed nieuws, ik heb van de week na de nodig problemen met mijn andere pc's en eindelijk een vaste baan, dit project weer eens opgepakt. En na een korte maar grondige evaluatie, vond ik de basis van de kast niet mooi meer. En heb dus alles er weer uit getrokken, en ben weer vanaf stap 1 begonnen. Hier alvast twee foto's, omdat ik ze op dit moment niet kan resizen blijven het even linkjes, ik ben de tags namelijk ook kwijt om ze kleiner te maken. Het spuitwerk van het frame. Overzicht van alle hardware Nog wat commentaar op de foto's: Foto 1: Ik heb de boven kap losgemaakt va het frame door het uitboren van de popnagels. Dit kon nu want ik heb sindsw kort een popnageltang om er weer nieuwe in te zetten. Verder zie je ook de drivebay, en het stukje staal wat ik van Mir4dor heb gekregen, dat is nu ook zwart geworden. (BTW de combinatie van het konijn en de hamer is toeval. Ik mishandel hem heus niet.) Foto 2: Alle hardware uit de kast op mij bureau waar ik alle casemod klussen doe. En ook mn RC klussen als ik moet schroeven. Lekker alles bij de hand.
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Laat ik nu al een paar maanden met et id in mn hoofd lopen om ook zo'n top window te maken, alleen dan van gaas uit mn ikea prullenbak en 2x120mm green led fans :P
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #45 (permalink) |
| Ik ben momenteel bezig om een nieuw topic te openen, zodat er meer overzicht komt. Link volgt nog.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat is beter??? | case_goth_ | Hardware Junkies | 3 | 26-05-2006 15:04 |
| wat is beter??? | case_goth_ | Software Junkies | 3 | 25-05-2006 20:27 |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| keuze wat is beter? | SiLaTroN | Hardware Junkies | 5 | 22-11-2003 10:03 |
| Fleppuhstein's MOD: Blue in Black | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 22 | 24-04-2003 19:28 |