| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nee de klep zakt via een tandwiel naar beneden en is niet weer omhoog te krijgen. Nee ccfl draden zijn niet verlengt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #17 (permalink) |
| Op deze dagen is het iets te warm om aan mn casemod te werken. En er moest buiten nog wat schilder werk aan het huis worden gedaan. En het wordt binnen kort mijn eigen huis waarschijnlijk, dusss. Ff mini update zonder foto's 1. Ik heb al de vier voetjes voor mn glow feet grofweg uitgezaagd. Moet ik nu verder vijlen en schuren. 2. Ik heb mn domein naam voor elkaar gekregen. Neem maar eens een kijkje op http://www.fleppuhstein.nl/fleppuhstein
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Nice Mooi alles gemeshed, en de kast zelf is ook erg strak! Mooi glimmend en goed modbaar Snel verder modden ![]() edit: hoe heb je die mesh over die kabels gedaan, gewoon eroverheen, of eerst al die connectors eraf?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Was maar een geintje hoor... ik vind 't leuk als 'ie' 't in z'n mod gebruikt het viel me op in die foto's....Voor OD had ik hier al over gepost en Fleppuhstein had daar intresse in, vandaar dat ik 't voor 'm had mede geneemt, en trouwens: als jij voor mij 11 bleu LED's voor de geef hebt, kan ik een modje plegen en posten....dan zou ik ook de schenker van matriaal crediteren ! |
| |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Ff een vraagje ovcer dat spul ? KAn je dat met een dremel bewerken ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ok. nu heb ik al credit genoeg, echt Natuurlijk is het met een dremel te bewerken, 't is gewoon staal... Ik moest de schroefgaten voor de PSU dremelen voordat de schroefjes pasten, met een praxis app. en een coni's slijp-stiftje.... |
| |
| | #25 (permalink) |
| Door de warmte heb ik de afgelopen tijd niet erg veel kunnen doen. Ik ben nu o.a. bezig met mn glowfeet. En met het plakken van traanfolie, moet nog wel wat halen. En de spullen uit de IA zijn ook nog niet binnen. Verder zit ik ook nog met mn topwindow in mn maag, want de maten van de Sharkoon rechthoekige topwindow zijn net krap aan in mn case. Dus denk dat ik mn topwindow zelf maar ga maken.
| |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Contact me maar als je em wil hebben.
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #27 (permalink) |
| Zo na lange tijd niks te hebben gedaan aan mn mod ben ik maar weer eens verder gegaan aan mn casemod, onder andere vanwege een aankomende LAN-party. Mij glow feet staan momenteel nog steeds in de wacht, ik wil eerst mn pc functioneel hebben, dan de fijne afwerking doen. Een aantal dingen die ik heb gedaan: - Geheugen paasief gekoeld met blauwe koellichamen van Vantec - Top window gemaakt door geperforeerd staal van Mir4dor, en een 12 cm fan geplaatst - HDD swap bay, Bewaarlade, Coolermaster Musketeer, en een 7 in 1 Cardreader geplaatst - Over gegaan op Sata 80 Gb, in RAID 1. - Zalman HP80C geplaatst, met optionele fan, waarvan er een fan blad naar mn hoofd schoot. Enkele plaatjes hoe mn pc er nu uit ziet: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dingen die nog moeten worden gedaan: - LCD plaatsen - Window aan de linker kant plaatsen (is onderweg). - Fan's plaatsen, oa op video kaart. - Glowfeet - Stealthen - Opnieuw Meshen.
| |
| | #29 (permalink) |
| Mooi werk hoor Heb je misschien wat detail pics, van de voorkant, bovenkant en zijkant enzo? Altijd leuk dit soort mods ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat is beter??? | case_goth_ | Hardware Junkies | 3 | 26-05-2006 15:04 |
| wat is beter??? | case_goth_ | Software Junkies | 3 | 25-05-2006 20:27 |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| keuze wat is beter? | SiLaTroN | Hardware Junkies | 5 | 22-11-2003 10:03 |
| Fleppuhstein's MOD: Blue in Black | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 22 | 24-04-2003 19:28 |