| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Okee hier zijn enkele foto's van de bijna af status.. Helaas kon ik de plaatjes van het maken even niet terug vinden. Dus die houden jullie nog te goed zodra ik mijn HDD's op orde heb... ![]() Voorkant 'Doh' (hier steekt nog een witte swap drive uit.. Moet die nog even spuiten en die kan er dan helemaal in als ik mijn andere mobo weer klaar heb met AGP videokaart.. ![]() Achterkant.. Glowdraad expres ook aan de achterkant neer gehangen.. Kun je altijd in het donker zien wat je aansluit.. ![]() Close up van rechtsvoor ![]() Closeup van het midden: 2x16 display, power button, 2X USB op front, 3 status leds.. Helaas ben ik vergeten een reset switch erin te knutselen.. Het board wat er tijdelijk inzit boot nogal slecht.. Dus het duurt soms 5 minuten om hem aan de praat te krijgen.. ![]() Binnenin niet veel bijzonders.. Niet gemeshed, open voeding en een videokaart die verschrikkelijk in de weg zit.. Nu nog mijn mobo wisselen met een grotere met AGP en 1.4Ghz procie.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hey, ziet er goed uit! Ga je nog wat aan de binnenkant doen? Dat verbeterd ook de airflow enzo toch? Hoordt dit topic eigenlijk niet in Casemod Project Logs thuis? ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| LOL project logs bestond 9 maand geleden nog niet eens.. Toen was ik hier nog mod.. Maargoed.. Tja zoals eerder gezegd zal er een andere mobo in komen met wat sneller specs.. Maar tot die tijd zal ik niet veel veranderen.. Als het nieuwe mobo er defenitief inzit zal ik zeker de kabels strak wegwerken en alles nog iets beter vast zetten.. Moet nog een manier zien te vinden om mijn USB hub vast te maken.. Ik deze nu ook in de pc heb zitten met directe voeding vanaf de ATX voeding.. Heb hier nog een board liggen voor een celeron 1.4Ghz met agp pci en isa.. Echter is de bios dood.. Dus volgende week eens even naar een groot elektro bedrijf.. Ff kijken of die toevallig een eprom flasher hebben staan om mij even een nieuwe bios erin te dumpen.. (aangekocht met dode bios.. Mijzelf is het nog nooit overkomen om hem dood te flashen)Dus tot dusver even een klein einde aan mijn projectje totdat mijn mobo weer doet.. BTW iemand die weet welke driver ik precies nodig heb voor een ATI 3D RAGE 2 PCI?? Mijnes wil namelijk geen composiet eruit gooien en windows wil niet in standby door de driver.. Al op de site van ATI gekeken maar daar kan ik kiezen tussen rage128, rage pro en een combi ofzoiets als ik het me goed herinder.. Geen idee wat dit voor kaart mag wezen.. Ook google gaf mij geen uitsluitsel..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste case mod | casetnnoob | Casemod Project Logs | 3 | 15-08-2007 17:29 |
| Eerste mod: "Flames" | whizaAa | Casemod Project Logs | 13 | 17-04-2007 13:36 |
| Mijn eerste mod project (window) | NoobModder | Casemod Junkies | 12 | 4-11-2006 14:28 |
| [CIP] MIjn eerste Case Mod (Blue Thunder) | Nas | Casemod Project Logs | 13 | 12-11-2004 09:43 |
| Wat vinden jullie van mijn case ? ( Eerste Mod ) | Snif | Casemod Junkies | 26 | 24-02-2003 20:10 |