| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2008 Locatie: Holland
| Ok om te beginnen, dit is/word mijn eerste casemod, je zit waarschijnlijk nu al te denken L85A1?????????? wat betekend dat?..... nou het staat voor een geweer, en ik vind het 1 van de vetste rifles die er zijn, voorbeeld: http://www.arniesairsoft.co.uk/news/...02/ac_sa80.gifMaar dit is een project log dus ik zal maar eens wat plaatjes wegzetten en mijn verhaal beginnen ![]() Zoals ik al zij dit is mijn eerste casemod, dus ik zal proberen het zo mooi mogelijk te doen, en het begon al meteen goed want mijn oom had plexiglas over van de verbouwing dus dat was al 1 puf minder ![]() Ik ben dus vandaag begonnen en ik werk met 3 oude pc's aan 1 nieuwe, natuurlijk smijt ik alle hardware eruit en als de kast klaar ik prop ik er nieuwe hardware in van totaal +€1000 euro. Het thema is de L85A1 dus ik ga aan de ene kant van het zijpanel een grote L85A1 vorm uitsnijden en waar daarna dus plexiglas komt, ik denk dat dat een heel mooi effect opleverd ook met de ledjes die er daarna inkomen. Ik wilde ook proberen om aan de voor en zij kant een 120mm fan te plaatsen als een soort turbine. Ik heb al wel het idee in mijn hoofd en morgen maak ik het ontwerp en zal ik dat ook weer hier posten, hier alvast wat plaatjes. De L85A1 yay en mijn ''gewone'' computer die ik nu gebruik. ![]() De kasten. ![]() ![]() Morgen het vervolg ![]() Groetjes!
__________________ C4S3M0DD3R Laatst gewijzigd door L85A1 : 26-06-2008 om 16:06. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| ah, een mod uitgaande van een wapen, dat zie je niet veel ![]() ben alvast veel benieuwd ![]() (linkje van het wapen werkte niet maar het is een sjiek wapen ![]() ik wens je veel succes en ook een welkom op het forum ![]() Laatst gewijzigd door Tomcatt : 25-06-2008 om 18:39. |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Morgen als ik hier het ontwerp post zul je er wat meer van gaan snappen hoe het word ![]()
__________________ C4S3M0DD3R | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Leuk dat je ons laat delen in je casemod werk, maar ben je al daadwerkelijk begonnen aan je mod? of zit je nog in de planfase? Als dat het geval is misschien even de Policy aangaande CiP's lezen. |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #9 (permalink) |
| Update 1 Ik heb deze ochtend en een klein stukje van de middag de kast gestript. En daarna ook even schoongemaakt, je wil niet weten hoeveel stof er in zat na meer dan 8 jaar in hoek gestaan te hebben ![]() Vooral de schroeven zaten nogal flink vast en ik was af en toe wat onhandig bezig dus duurde het even, tja ![]() Hier een paar plaatjes: Beetje aan het schroeven en demonteren. ![]() Bijna klaar ![]() ![]() Alleen de draadjes bij de voorkant nog en dan kan alles eruit. ![]() Nou, dat is hem, ik had hem ook maar even schoongemaakt ![]() ![]() Zo is ie nu dan, wachtend op het volgende dat gedaan moet worden ![]() ![]() Er is nog niet echt veel gedaan zoals je ziet, maar ik ga nu het plan en het ontwerp maken dus vanavond is er weer een update ![]()
__________________ C4S3M0DD3R |
| |
| | #10 (permalink) |
| Dit is de schets, zoals je ziet snij ik aan de zijkant de vorm van de L85A1 uit en en er komt daar plexiglas, aan de voorkant komen 2 fans onder de dvd speler en daaronder wat led balkjes en weer de L85A1 die erop komt met pootjes zodat er onder nog een ledje komt zodat de randen verlicht worden, en aan de bovenkant zaag ik de cijfers en letters uit en daar komt ook plexiglas en ik wil proberen om in de ronden van de 8 ook 2 fans te plaatsen, de kast zelf spuit ik zwart en ik wil denk ik donker blauwe ledjes gebruiken. ![]() En even afgetekend. ![]()
__________________ C4S3M0DD3R Laatst gewijzigd door L85A1 : 26-06-2008 om 16:00. |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
, maar dat was gewoon scheel getekend van mij :P
| |
| | #13 (permalink) |
| Ik was best lekker bezig met de kast, maar tot mijn grote spijt heb ik toch moeten besluiten om te stoppen met dit project, ik ga deze case kopen ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment In de case waar ik mee bezig was past mijn nieuwe hardware niet in, dus het is jammer marrja :/ Slotje plz
__________________ C4S3M0DD3R |
| |