| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 February 2007 Locatie: Bergen
| me lian li bak ligt voor lopig stil omdat ik ff niet weet wat ik er mee moet en dat ik in die tijd me stacker project heb uitgedacht. wat ga ik doen met me stacker *Blank schuuren *Polijsten ( de helekast binnen en buiten *leds platsen *waterkoeling of luchtkoeling *kabels weg werken hoe heb ik nog niet bedacht *gaas hoogglans zwart maken *verder de het nodige wat ga ik nog bestellen *Ac Ryan acryle *Ac Ryan Alu pannel *Ac Ryan Fans *Dominaiter geheugen *verder nog wat ik nodig heb maar veel meer is dat niet Wat heb ik * Asus p5n32e SLI * tig hardeschijven ( raptors voor windows ) *XFX 9800 GTX * E6600 intel ik ga aankoment weeken beginen met polijsten ik zal zo ff kijken of ik pics er neer kan zetten van zo als hij nu er bij staat anders krijgen we in het weekend de eerst update foto`s van hoe hij er nu uit ziet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz K!K |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 February 2007 Locatie: Bergen
| haha neej hij was niet oranje voor het ek maar vond het toen wel vet zo maar heb nu een zijpaneel met p600 gehad nu naar p 800 :P dus ja er zal vanavond wel al wat foto`s zijn hoop ik als het allemaal mee zit sta lkr buitn in de zon te polijsten grtz |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 February 2006 Locatie: Eindhoven
| Graag wel even op hoofdletters punten en komma's letten, dat maakt het allemaal wat beter leesbaar Maar ben benieuwd naar het resultaat, je gaat dus je hele case tot blank schuren en vervolgens polijsten voor een glimmende metaal-look? |
| | |