| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| GOEIE MORGEN iedereen, ik heb een heeeeeele oude case uit 2001 gekregen van een kennis het is nog een AT kast. dus ik ga deze AT kast ombouwen naar een ATX kast hoe of wat hij er verder uit gaat zien weet ik zlef ook nog niet maar hou de 3 letters WTH in je achterhoofd ![]()
__________________ Everything in the world has its origin. Laatst gewijzigd door X_crAdle : 13-06-2008 om 15:18. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| project logs worden pas geplaatst als men iets heeft om het begin te tonen. met 4 regels tekst begin je geen worklog ![]() ik heb nog niet veel berichten geplaatst en daarom verwijs ik hier maar even naar: voor-je-een-cip-topic-opent grtz (ben toch stiekem benieuwd hoor ) |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| VOOR jullie: ik heb alle wardware al weg gegooid ouwe ***** zooi hij draaide MS Dos! ![]() http://i247.photobucket.com/albums/g...e/DSC00463.jpg u ziet: - cd/flopy drive - framewerk zonder moederboord tray (wordt erin gemaakt) - kappen Modbreak: Plaatje verwijderd ivm grote.
__________________ Everything in the world has its origin. Laatst gewijzigd door Skater : 15-06-2008 om 10:40. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Oef, das een groot plaatje ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| probeer eens :In vBulletin hebben we een aangepaste IMG-tag gemaakt zodat afbeeldingen verkleind kunnen worden weergegeven: [img-width="640" ]url van de afbeelding[/img-width ] In dit voorbeeld wordt het plaatje automatisch verkleind tot 640 pixels breed ik weet niet of het werkt. ... Ik upload altijd van mijn Photobucket.com account, kan je instellen dat je fotos automatisch upload naar 640x480 of 800x600 ofzo ...ILOVE ouwe rommel om een vette case van te maken ![]() ![]() |
| |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Modbreak: In Voor je een CIP-topic opent, lees dit ! staat het volgende over CIP topics: Begin pas met een worklog als je al enigszins op weg bent Daarom heb ik het topic eerst op slot gedaan, als je het topic weer open wil hebben kan je een Moderator een prive bericht sturen. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DOOM³ "the Hell" | Mr. Oizo | Casemod Junkies | 8 | 16-10-2006 10:54 |
| Evil Car converter from hell (HELP!!) | Freakazoid | Elektronica Junkies | 5 | 12-07-2003 07:16 |