| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Wel opnieuw een nieuwe mod, deze keer hou ik het simpel. Geen window gewoon paintjob en wat werken aan het frame uitvoeren. Ik ben van plan iets te maken in dit genre: YouTube - Computer Case Mod: Turbine Cooling Fan: Part 1 maar dan met wat andere kleurtjes. De turbine fan zou ik ook wel nog willen uitvoeren. De case: een oude aopen case meegenomen op 1 van die gratis "winkels" ![]() effe wat foto's van de oude hardware die ik eruit heb gesloopt. ![]() ![]() ![]() Inside of the case: is eigenlijk niet echt belangrijk aangezien deze toch niet zichtbaar zal zijn. ![]() Wat hier meteen opvalt is dat er geen plaats voorzien is voor fan's ook al zou een 80mm fan hier makkelijk ingepast hebben. ![]() ![]() Vervelende stickers ![]() case zonder front ![]() leds, reset, speaker ![]() Langs de achterkant zou een 120mm fan moeten komen. Ik moet toegeven het is nipt, maar het zou net moeten lukken ![]() In het front is er plaats genoeg ![]() ![]() misschien komt er bovenaan ook nog een fan ![]() Ik haat die dingen ![]() hdd rekje kwam , tot men grote verbazing vlot los. ![]() ![]() eerst wat meetwerk ![]() ![]() Leve de ronde bloempotten ![]() ![]() Voor ![]() Na ![]() ![]() Das minder: k ga da oplossen met een alu kaderke erond te zetten. ![]() ![]() misschien doe ik hier wel iets mee ![]() Na half uur te staan vijlen, schuren,.. was het klaar ![]() ![]() ![]() ![]() turbine :? denken denken denken denken,.... ![]() en plots had ik het zoeken, zoeken, zoeken,... Gevonden ! :cheers: ![]() ![]() Dit heb ik nodig ![]() ![]() ![]() iets te groot ![]() ![]() Gewoon stuk van afzagen en klaar ! ![]() turbine fan poging 1 conisch gedeelte afgezaagd ![]() geschuurd ![]() ![]() ![]() hier stopt het met poging 1 reden: onderkant conisch gedeeld is niet vlak en daardoor slaat de fan 8chtjes. ![]() ![]() ![]() afwerken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wat bij schuren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door realiks : 3-06-2008 om 20:48. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| 'die dingen' waar je een hekel aan hebt zijn popnagels, en daar hoef je heus geen hekel aan te hebben. Er uit krijgen doe je met een boortje, er in zetten met een popnageltang ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Aopen HX45, echt een klassiekertje Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Netjes gedaan in plaats van een prop netjes uitgedacht mar heb ff een vraagje is er ergens hier op dit forum een zwervende topic je zoals een 120 mm fan tube dat jij dat een regenpijp? gebruikt allemaal van die cheapere dingen ? Mzzls |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
@Realiks: Netjes gedaan, ik ben benieuwd. Je komt niet veel casemods tegen zonder window, maar dat maakt deze dus weer wat anders. Succes ermee ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Citaat:
moet trouwens nog veel bijgeplamuurd worden hoor. nu is het iets te scherp. Maar het is ook nog maar de eerste laag he. De ronding zal veel zachter verlopen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Turbine | creeper89 | Casemod Project Logs | 33 | 13-03-2007 09:55 |
| Turbine Cooler, Fan | Vauxhall7 | Elektronica Junkies | 10 | 18-09-2006 15:35 |
| [CiP] Blue Turbine | creeper89 | Casemod Project Logs | 4 | 18-02-2006 23:25 |
| Aerocool Turbine Series LED Fans | Ragon | News & Review Junkies | 15 | 7-04-2005 21:09 |