| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| ![]() Hallo iedereen, de meesten kennen me ondertussen al van mijn 1ste mod Black Evil die niet iedereen even geslaagd vind. ondertussen ben ik al begonnen aan een 2de mod waarover dit topic zal gaan. het is een eigen creatie van me gebaseerd op een spel. ![]() enkele plannen van hoe het er ongeveer uit zal zien. ![]() ![]() vooraan in het schuine gedeelte komt een 120mm fan achter een metalen ventilatierooster. de poorten van het mobo enz. zullen verborgen zitten in het achterste stuk met die schuine zijstukken op, wat omhoog zal kunnen klappen. ook is het de bedoeling dat het kanong zal kunnen draaien doormiddel van een motortje maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. hier de vorderingen: eerst ben ik om wat mdf gegaan. om predies te zijn 29768cm² ![]() ik heb in de hubo al wat grote stroken laten zagen. ![]() en hier dan de eerste vorderingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo dit was het voor deze keer, hopelijk tot snel. greetz geerolfski |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Whoa, nice! Mooi dat je dikker MDF hebt genomen. Als het nodig is kun je daar makkelijker schroefjes in draaien, ik neem dus aan dat je 18mm hebt? Volgens mij gaat het een leuk project worden Ik ben benieuwd ![]() Misschien wel vet dat je dat kanon kan draaien en dat er laser licht uit komt :P |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt trouwens allemaal voor de positieve reacties. we zullen er een lap op geven en hopelijk mag ik naar tBCL finale. ![]() greetz geerolfski | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| gewoon als je erop drukt op het canon.. en idd die usb rocket launcher zal wel vet grappig zijn, toen bij gamekings schoot die dikke m' bij iemand in zijn oog!
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ![]() Hallo allemaal, Na lange tijd van werken, reizen en school, zijn we eindelijk terug voor een update. ![]() UPDATE 1 Om te beginnen heb ik wat onderdeeltjes uit een oude kast gehaald. ![]() ![]() ![]() Geprobeerd om een backplate te maken voor het moederbord. ![]() ![]() ![]() De backplate zal zichtbaar zijn door een stuk in de zijkant wat naar boven zal kunnen klappen doormiddel van een pianoscharnier. ![]() Daarna was het de beurt aan de voeding. Ik heb even nagedacht waar alles precies moest komen en toen ben ik tot het besluit gekomen dat de voeding boven het mobo zal hangen. Het was de bedoeling de houder voor de voeding te verbinden met de backplate van het moederbord zoals je kunt zien op deze foto's. ![]() ![]() ![]() Het geheel met de backplate en de voeding houder is verwijderbaar uit de case om zo makkelijk het moederbord en andere kaarten te kunnen installeren. ![]() Mijn bedoeling was om de HDD-houder aan de linkerkant van de voeding te plaatsen, maar later ben ik tot het besluit gekomen dat ik de HDD-houder op een andere plaats zal steken. ![]() ![]() Even tijd gemaakt om de bodem van dit project te bevestigen. ![]() Toen ben ik begonnen aan een nieuwe backplate die gemakkelijker en beter is. ![]() ![]() Nog even een vergelijkende foto tussen mijn allereerste en mijn derde backplate. ![]() Hier de backplate op zijn plaats in de case. ![]() Dit is een rooster dat op het schuine gedeelte aan de voorkant van de case komt en waarachter een blauwe 120mm led fan komt. ![]() ![]() Nog even alle onderdelen op zijn plaats en met ook al de gemonteerde dvd-station houder in de linker bovenhoek. ![]() En ten slotte ook nog de nieuwe voeding houder die deze keer onafhankelijk is van de backplate. ![]() ![]() ![]() ![]() Nog wat foto's van de voorlopige bevestiging van de backplate. Deze houten staafjes kunnen uitgetrokken worden waardoor de backplate verwijderbaar is. ![]() ![]() ![]() En het volgende wat moet gebeuren, het tandwiel uitzagen voor het kanon, maar dat is voor de volgende keer. ![]() Hopelijk hebben jullie genoten van deze update. alle reacties zijn welkom. en jullie kunnen me een plezier doen met eeen vote op de casecon ![]() Laatst gewijzigd door geerolfski : 6-09-2008 om 19:32. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Bedankt voor de reacties, het volgende op de planning is het maken van het tandwielvormige deel van het kanon. Ik ben van plan om PVC van 20 mm dik te gebruiken en dit hieruit te zagen. En daarna zijn de schuine stukken aan de buitenkant van de case aan de buert. Ik heb dus nog veel werk voor de boeg. tot de volgende update. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Een vraagje voor jullie. In de case zal net onder de bovenste plaat een boord van 2 cm hoof plexiglas komen. ![]() Nu is mijn eerste vraag: frosted plexi or not. Mijn 2de vraag is: de ccfl's die achter de plexi moeten komen, neem ik die blauw of UV. (de case wordt normaal blauw) |
| | |