| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2007 Locatie: Bunde
| Hey, ik ben vorige maand begonnen met het maken van een casemod, ofja eigenlijk een casecon als je t juiste begrip wilt gebruiken . Het project is eigenlijk blijven liggen omdat ik veel met school bezig ben geweest, maar ben ik weer bezig met mn case. Ik zal een paar foto's plaatsen hoe mijn case er tot zo ver uitziet. Hij is volledig gemaakt van MDF.De case nadat ie in de grondverf is gezet ![]() ImageShack - Hosting :: cip001dh6.jpg[ Nog een keer de foto, maar nu van de voorkant de ronding is van purschuim.ja, het ziet er nog verschrikkelijk uit ![]() ![]() ImageShack - Hosting :: cip002bv4.jpg eentje van de zijkant.. met moederbord spacers ![]() ImageShack - Hosting :: cip004zm1.jpg De graphics die ervoor zijn gebruikt. ze zijn nagetekend op doorzichtige plakfolie die er later op worden geplakt, en er ook weer worden afgehaald ![]() ImageShack - Hosting :: graphsry8.png de volgende dag zag ie er zo uit ![]() ![]() ![]() ![]() ImageShack - Hosting :: lemzpc001or7.jpg ImageShack - Hosting :: lemzpc002qq5.jpg ImageShack - Hosting :: lemzpc003kk0.jpg ImageShack - Hosting :: lemzpc004cu3.jpg De verf is nog niet opgedroogd toen ik de foto's maakte , bij de letters is af en toe een beetje zwart op het witte van de letters gekomen.. dit moet ik o.a. nog veranderen. ook moet ik nog 6 silent fans inbouwen (2voor,2boven,2achter). dvd-rw komt ook aan de voorkant, harddisk komt boven de dvd-rw die zul je later niet meer zien. Dat was t wel zo een beetje =pAls iemand nog ideeën heeft, of suggesties, post het dan even ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ben ik het helemaal mee eens. En ik heb ook nog eens de rechten om 'm te verplaatsen, dus dat heb ik ook maar gedaan ![]() Kijk even of je de plaatjes ergens anders kan hosten, ImageShack kan je niet doorlinken helaas. Mod ziet er leuk uit! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Voor koeling zou ik nog verschillende zones maken (gescheiden door een plaaatmateriaal) Als je bijvoorbeeld hdds wil koelen dan zou ik niet die warme lucht nog eens door de voeding laten lopen .
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Chopper Style PC | Jefje... | Casemod Project Logs | 11 | 8-01-2008 13:24 |
| In-style ramplank | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 10 | 8-10-2004 14:58 |
| modders met style? | kontkommer | Casemod Junkies | 3 | 13-04-2004 22:27 |
| [Style XP] - Matrix style, nu nog de rest | Raven | Software Junkies | 22 | 24-05-2003 10:06 |