| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 mei 2008
| "The 0$ project" de naam zegt het al, ik ga mijn case modden zonder er een cent aan uit te geven ![]() Mijn excuses voor de slechte kwaliteit foto's! Bij de volgende update zal het beter zijn! ![]() Intro: Ik had het al vrij lang in mijn hoofd, mijn case modden. Leek me geweldig! Helaas had ik het geld er niet voor ![]() Nou laatst tijdens het opruimen heb ik toch een aantal spullen gevonden en dacht van ja daar kun je eigenlijk een best mooie case mod mee maken. Dus aan de slag! ![]() De onderdelen! Mijn rot, maar toch main computer: Een oude compaq presario: ![]() Stof van een paraplu afgehaald, in plaats van plexyglas ![]() Wat buizen (voor de kabels te verbergen) Een lavalampje (Ledjes!) ![]() Wat een kabelzooi ![]() Na een kwartiertje werken, zo veel mogelijk weg gestopt met de buizen. Deze waren moeilijk te buigen, dus daarom ziet het er wat on professioneel uit. ![]() ![]() 3 Mooie ledjes uit een lelijk lampje ![]() Daarna, paraplu stof aan de achterkant van het zijroostertje geplakt met wat random seconde lijm ![]() Even kijken hoe het eruit ziet Best mooi toch?! ![]() ![]() Na een uurtje overal zoeken naar mijn afplak tape, eindelijk gevonden ![]() ![]() En het raam erop getekend (de driehoeken moeten eruit zodat, en tussen de driehoeken is dan mooi zwart) En ohja, het raam word ook bewerkt met oranje paraplu stof ![]() Tips? Commentaar? Geef aub je mening! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| vind die paraplustof maar raar en weet niet of dat tegen de warmte kan maar dat zal je wel ontdekken zeker en vorm van je window is wel leuk , een beetje in de richting van de antec 900 maar toch net iets anders![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
En dat paraplu spul moet als het goed is een mooi effect geven met wat ledjes er achter ![]() En het stof van het zij roostertje houd het gewoon vol, dus de rest vast ook wel | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| goh het zal normaal wel lukken, maar: - afwerking is vrij moeilijk - 1 keer uitschuiven en het kan zwaar foutlopen met je window - niet onbelangrijk: de kans dat je zijpaneel krom trekt e.d. van de warmte is relatief... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Eerst even kijken of ik ergens wat gratis metaal decoupeer zaagjes kan scoren, anders ga ik er gewoon voor ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| En anders een figuurzaagje he... Met een gewoon zaagblad van een ijzerzaag kun je ook al een heel eind komen, vooral in alu. Gaatje boren en zagen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
)
__________________ http://forum.casejunkies.com/casemod...r-project.html | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als het nix mag kosten is het wel een oplossing... Tip: wikkel een zooi tape rond je zaagblad aan 1 kant, dan snijdt het ijzer niet in je handen en heb je beter houvast.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 13 | 19-11-2003 02:35 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 2 | 3-11-2003 16:40 |