| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 maart 2008
| Dit is me eerste mod waar ik echt wat aan wil gaan doen.Ik ben al een beetje bezig geweest me de voeding's. Het is de bedoeling dat de voeding's in een aparte case komen boven op de main case. Ik heb hier nog wel een paar kasten staan dus kan wel een foutje maken .Misschien ga ik ook nog de dvd/dvdrw ik de boven case doen maar dat zie ik nog wel Tijd voor de foto's. Hier ben ik bezig geweest met de 220V kabels door de voedingen heen te halen zo dat ik maar een sterker nodig heb. ![]() Hier heb ik de voedingen weer inelkaar staan en getest.(komen nog led fan's in de voeding maar dat ga ik later doen) ![]() Foto's of de case en het P3 Systeem dat er in zit. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is het idee hoe het er een beetje uit gaat zien. ![]() Het kan wel een tijdje duren voor me volgende update. Hope you will enjoy it. Laatst gewijzigd door Sebbe : 5-05-2008 om 21:31. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2008 Locatie: liedekerke, belgië
| hey, zou het niet beter zijn om de voedingen achter elkaar te zetten, om niet zo hoog te gaan of heb je nog plannen met de rest van de topcase? nog andere concrete plannen? is het een low-budget mod om ervaring op te doen of ben je van plan je systeem te updaten? grtz jelle |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| In het geval van watercooling zou ik die cdromspelers maar beneden laten. Bovenaan creer je nu ruimte voor je rad, en pomp. Weet nog niet psies wat je van plan bent met 2 voedingen in 1 case ;P
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ziet er wel leuk uit zover. Hoe ben je van plan om die voedingen aan je case te bevestigen? En ik snap ook niet helemaal waar je 2 voedingen voor nodig hebt. ![]() Welke kleur wordt de case? En krijgt het nog een bepaald thema? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
en hoe ik de voedingen ga vast maken ik heb hier nog 3 kasten staan dus daar kan ik mooi het frame van paken om ze in te doen. denk dat de kast zwart word met blauwe led /noen | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
en als ik nog andere voeding neem kan ik er altijd nog gewoon 1 in zeten moet toch die ruimte hebben voor water cooling ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| P3 systempje met graka trekt hoogstends 300w weg. Dus met een standaardvoeding heb je meer als geneog power.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Dus, stel: Mobo 10W Processor 75W Ram (2 sticks) 5W HDD 6W Videokaart 100W Maakt 196W, wat dus nog steeds geen nuttige reden geeft voor die 2e voeding.
| | |
| | #12 (permalink) | |
| ![]() Citaat:
gewoon voor de fun maar het is niet 100% zeker dat ik hem er in doe kijk eerst hoe groot het wordt anders doe ik gewoon me cooler master realpower 550 W er in ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Pompje is meestal 12v en zeg op zn hoogste 50w, dan heb je nog steeds geen 2 voedingen nodig. Maar het is idd wel humor, ff harde schijfjes testen enzo is wel handig met 2 voedingen.
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| eerste mod | eragon | Casemod Project Logs | 1 | 21-08-2006 16:03 |