| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ok, heb het overgespoten. Het frontje trouwens ook. De bovenkant en dvd-drive liggen nu ook te drogen, ik heb ze al zwart gespoten. De window gaat erg langzaam omdat ik het nodige gereedschap er niet voor heb ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Weer een laag droverheen, de 3e verflaag al. De bovenkant ziet er nu al vrij goed uit, de DVD-speler is al bijna perfect. Alleen het droogt erg langzaam (10 tot 30 uur per laag) dus sommige kon ik vandaag niet overspuiten. De window gaat nu ook een stuk sneller. ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Tip: Als je schildert/spuit, zet eht dan te drogen in de zon. Heb ik ook gedaan met mijn mod, want drogen gaat stukken sneller met minder luchtvochtigheid en grotere warmte.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geen last van gehad hiero (Schuurdeur stond de hele dag open en spul stond in de zon (Wel geschilderdt en niet gespoten)
| | |
| | #27 (permalink) |
| De bovenkant is bijna af, nog 1 of twee lagen verf en daarna lak. Ik heb vandaag een 18,1" TFT monitor gekocht waar ik twee pc's op aan kan sluiten, de tweede wordt dus de wood-PC. Nu vroeg ik me dus af of er een soort KVM-switch is voor alleen je tobo en muis. Ik heb al gezocht op internet, maar ik kon er geen vinden. Weet iemand het? |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Nope, die is er niet. Je kunt alleen maar kvms kopen voor Tobo + Muis + Scherm (uitgebreide gevallen hebben ook sound, mic, en USB) Maar waarom laat je hem niet besturen via VNC/Ander remote desktop systeem. Heb het namelijk ook zo. Server staat op zolder, en ik bestuur hem via Remote desktop.
| | |