| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Bedankt voor jullie reacties, het geeft me een goed gevoel dat ik niet voor niets zoveel tijd in mijn werkje heb gestoken Doordat ik dus meedoe aan die casemodwedstrijd waar je die dvd-speler moet modden gaat het iets langzamer, maar ik beloof dat er binnenkort weer een update zal komen. Is het misschien een ideetje om (tijdelijk) een subforumpje te openen voor de project-logs van de wedstrijd? |
| | |
| | #86 (permalink) | |
| Na een lange tijd geen update te hebben gepost werd het alweer es tijd om wat te laten zien. Waarschijnlijk heeft iedereen van de fangrill contest gehoord/gelezen. Ik heb besloten om eraan mee te doen, en maak een fangrill voor dit casemod. ![]() Citaat:
Het ziet er nu zo uit: Tis gemaakt uit UV-blauw plexi, maar het moet natuurlijk nog bijgevijld worden Er worden nog min. 2 delen aan toegevoegd, daarover later meer![]() | |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Citaat:
) | |
| | |