| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #69 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Citaat:
Maar ik doe het meestal al na rond de 5 uur, dat gaat ook wel goed (bij mij, of het bij jou ook goed gaat weet ik niet want misschien heb jij wel totaal andere verf in je bus zitten )
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Mini-updateje ![]() ![]() Een total shotje van hoe het er nu bijstaat, de DVD-speler zit er nog niet in, en het frontje is er nog niet aan vastgeklikt omdat daar nog een laagje vernis over heen gaat Verder moet de sidepanel natuurlijk nog geverfd worden.![]() De bovenkant dus, ik vind dat de paintjob vrij goed is gelukt voor de eerste keer ![]() ![]() En de sidepanel nog es. Daar rechtsbovenin is idd nog heel veel ruimte, maar daarga ik nog iets mee doen. Verder heb ik nog wat andere dingetjes bedacht, die komen de volgende keer. ![]() Comments are welcome PS. Het zwarte lijkt allemaal een beetje grijs/bruin, maar dat komt door de camera (tjah, olympus he ), in het echt is het dus wél zwart.Laatst gewijzigd door Attila : 25-06-2008 om 22:59. |
| | |