| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Update: Vandaag heb ik de eennalaatste laag aangebracht op de bovenkant, misschien ga ik zo nog een laag doen. En ik heb USB-dingetjes gemaakt voor op het frontje (soort function panel) Het ziet er nu zo uit: ![]() Ik vind het wel mooi gelukt ![]() Naast de USB-poorten komen twee wipschakelaars om de CCFL's aan en uit te zetten. Hiervoor zoek ik zwarte, ronde schakelaars, het liefst met I/O opdruk. Ik heb al in de catalogus van Okaphone gekeken, daar hadden ze ze alleen als vermogenschakelaar en kostten 4 EURO PER STUK :| Dus als iemand weet waar ik ze goedkoper kan bestellen... graag Het geheel wordt overigens ook zwart.PS. Sorry voor de kleine foto maar mn eigen webspace is down ofzo ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 1-06-2008 om 16:15. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| De mod ligt nu ook tijdelijk stil, dankzij proefwerkweerk (eigenlijk zou ik nu frans moeten leren maar CJ is veel leuker ). Morgen zal ik die foto er weer opzetten. Nog 1 verflaag voor de bovenkant een daarna de blanke lak![]() To-do-list: -Bovenkant afspuiten -Voorkant opnieuw opschuren+in primer zetten+spuiten -DVD-drive lakken -Fan-hole uitzagen -Linker-binnenkant zwart spuiten (gewoon 1 laag, zonder primer of lak) -Casefeet maken -Spiegel vinden+op maat maken+graveren -Alles er weer terug in zetten -Window uitzagen + spuiten -HDD-koeler stiller maken (dat ding maakt nu echt een herrie! )Er komt nog wat spul bij van de Azerty, het vervelende is alleen dat ik er nu al meer dan twee weken op zit te wachten, ze willen het maar niet sturen. Bah, ik haat wachten (en frans). Dit is het ongeveer, maar er komt vast nog wel meer bij dat ik tijdens het modden bedenk. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Ik heb even zitten denken... en ik vraag me af watvoor ledjes je nodig hebt om casefeet van plexi te verlichtn. Zijn deze goed? HTvision - Product Informatie En weet iemand een site met een RUIM aanbod van elektronica-componenten? Okaphone is iets te duur voor mij. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Je moet meer mcd's hebben. Deze blauwe ledjes zijn status indicatoren. Eventueel wil ik ook wel samen met jou ledjes en andere electronica onderdelen kopen.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Gister dus naar de Okaphone geweest, op hun site hadden ze geen wipschakelaars, maar in de winkel zelf gelukkig wel Dus vandaag maar weer een beetje aan het modden geweest, en tadaa :![]() PS. Ja, ik weet dat dat usb-ding scheef zit. En ja, ik weet ook dat de paintjob niet goed is, maar dat wordt overgedaan ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 14-06-2008 om 12:12. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Bij mij werkt hij nog niet.. Ik zie het kleine plaatje nu wel en kan er ook op klikken maar als hij de pagina: http://xs.to/xs.php?h=xs128&d=08246&f=usb_dinges776.png probeert te openen krijg ik een error
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 maart 2008
| Citaat:
![]() | |
| | |