| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 mei 2008
| Citaat:
het schuren gaat btw erg gemakkelijk van het polyester filler. en al helemaal met een electrische schuurmachine. heb je wel eens met polyester filler gewerkt? verder heb ik natuurlijk geen haast om hem af te maken dus neem wel de tijd voor dingen hoor:P Laatst gewijzigd door aymeric : 8-05-2008 om 22:00. | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| ![]()
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #33 (permalink) |
| het bovenste en linkse vak hoeft ook niet rond geschuurd te worden en de rechter (uitstekende rand) is rond genoeg maar mischien niet goed te zien op de foto's.. verder is de drivebay idd niet helemaal recht maja die moet nog percies op de goedde maat gemaakt worden met polyester plamuur voor de dvd drive |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Hallo allemaal. vandaag heb ik veel geschuurd en wat ge plamuurd. hier de update: polyester putty op de bovenkant van mijn kast, omdat hij op die plekken een stuk te laag was. ![]() de gevulde plekken weer afgeschuurd. ![]() nog meer geschuurd om het helemaal glad te krijgen want het is nu nog niet glad. (veel schuurpapier) ![]() Nog meer geschuurd, de bovenkant is nu bijna helemaal glad en de voorkant nu al een beetje glad ![]() nogmeer geschuurd, de bovenkant is nu nog gladder en hoeft nog maar een klein beetje geschuurd te worden maar het is nu laat dus ga morgen verder. ![]() |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| het ziet er erg vies uit maar waarschijnlijk als je het spuit zie je daar niks meer van goeie afwerkingen hoor, mooie ronde gaten enzo alleen je cd dinges(sorry) ziet er een beetje slordig uit *gebruik is een vijl en een schuurpapiertje
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
hehe idd:P maja komt omdat ik hem expres te groot heb gemaakt zodat ik hem percies passent kan maken met die polyester filler. hij moet namenlijk kleiner ipv groter uitgevijlt worden. maar nu ziet hij er idd niet uit ja | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| hallo allemaal het gat voor mijn cd speler heb ik nu helemaal recht en glad gemaakt en percies groot genoeg. sorry voor de slechte kwaliteit maar dat komt omdat deze foto's met mijn telefoon zijn gemaakt, volgende keer weer goeie foto's ![]() ![]() |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Wordt mooi! Alleen die fanholes aan de voorkant nog iets bijwerken.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |