Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-04-2008, 16:25   #1 (permalink)

Standaard Mijn Casemod zonder naam

Hallo mensen

Ik ben pasgeleden begonnen met het modden van mijn Coolermaster Stacker 831.
Ik wou gaan proberen om van elke stap die ik maak foto's te maken en deze dan hier te plaatsen omdat het me wel leuk leek om het project te delen met meerdere mensen (en dan kunnen die mensen me meteen helpen door tips enzo te geven).

Het eerste gedeelte van het project heb ik geen foto's van maar dat was ook vrij saai, hoe ik een kast demonteer hoeven jullie vast niet te zien .

Hier onder zien jullie alvast wat foto's van de gedemonteerde stacker 831

Hier zie je het frame van de Stacker. Alles wat nu kaal alluminium is Wordt zwart.

Hier zie je een foto van het 7" lcd schermpje wat er in komt

En zo wou ik het schermpje erin gaan zetten?

Ik vind de manier waarop het scherm erin zit spuug lelijk (het gaas was knap lastig te berwerken) dus ben ik nu opzoek naar een andere manier om het schermpje erin te bouwen.
Dus wie helpt mij met dit probleem?

Heb zelf al gedacht om de voorkant van rvs te maken?
De voorkant van plexiglas te maken?
Maar met beide oplossingen zit ik met het probleem hoe ik het ga bevestigen.

Ik zou alles laten spuiten door een spuiter(kennis van mij) omdat het alluminium is en dat is een vrij lastig materiaal om zelf te spuiten(vooral als het vanaf de fabriek al is behandeld) Je moet het van te voren anodiseren of zandstralen en beide kan ik hier thuis niet doen .

Nu had ik me kennis een proefstukje laten doen en dat zag er strak uit

Maar nadat hij met de volgende lading onderdelen terug kwam heb ik maar snel besloten om het zelf te gaan spuiten want wat hij gespoten had zag er ook wel zo belabberd uit dat wil je niet weten.

Afgelopen weekend heb ik vast de DVD-Rom behuizing gespoten

En ik ben begonnen met het demonteren van het frame. Dit viel me nog vies tegen want het frame zit dus vast met popnagels, en ook niet zomaar een paar popnagels maar volgens mij wel een stuk of 50 .
Dus dat was nog een aardig karweitje.

Dit is tot nu toe mijn vordering. Heb vandaag nog wel even de Moederbord tray gespoten en 1 strip van het frame. Morgen moet ik eerst een busje zwart halen want die is alweer op en dan haal ik meteen blanke lak zodat ik alles kan aflakken. En dan denk ik dat ik volgende week al het spuitwerk klaar heb.

Daarna kan ik gaan beginnen met een concrete oplossing voor het lcd display en de plekken voor de radiatoren.

Mochten jullie nog tips hebben voor het lcd scherm of een idee voor een naam dan hoor ik het wel

mvg
N v Hemert
aka IlIlIlIlIl
IlIlIlIlIl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2008, 16:33   #2 (permalink)

Standaard

de verf ziet er strak uit..!
Donnie1992 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2008, 18:32   #3 (permalink)

Standaard

dankje ben er ook de nodige uurtjes mee bezig geweest.
En bij deze meteen weer een paar plaatjes

De gespoten moederbord plaat

1 van de gespoten steun strippen van het frame
Oud 17-04-2008, 18:46   #4 (permalink)

Standaard

Ziet er leuk uit... heb je misschien nog ontwerpen? Zo kunnen wij al ongeveer zien wat er gaat komen, en ik vind dat het mesh rondom het LCD scherm een beetje scheef, of de foto zelf is scheer
Oud 17-04-2008, 18:52   #5 (permalink)

Standaard

ik heb helaas nog geen ontwerp, ik laat me creatieve geest gewoon z'n gang gaan.
En die mesh is inderdaad scheef daarom ben ik ook opzoek naar een andere manier of een totaal ander idee.
Oud 19-04-2008, 20:54   #6 (permalink)

Standaard

Zo weer even een snelle update. Ben vanavond maar eens begonnen aan de sidepanels
zoals je op de foto hier onder kan zien zit er standaard gaas in en zit dat gaas wat verzonken.

Nou was mijn idee om het gaas te vervangen door plexiglas maar omdat het gaas verzonken zit en er lelijke gaten van de bevestiging voor het gaas zitten heb ik besloten om het verzonken stuk maar compleet weg te slijpen.

Eerst maar eens druk bezig geweest met alles afplakken en de lijn waar ik binnen moet blijven afgetekend.

En net nog maar eens even een klein stukje geslepen maar omdat het al aardig laat was en omdat ik anders gezeur krijg met de buren ga ik morgen maar weer verder.

*update* Had per ongeluk de verkeerde foto geupload. Nu is het beter*update*

Laatst gewijzigd door IlIlIlIlIl : 20-04-2008 om 10:44.
Oud 20-04-2008, 10:29   #7 (permalink)

X_crAdle's schermafbeelding

Standaard

je close-up is gewoon NIET scherp, zet je camera is bter ziet er goed uit hoor!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CIP] de mod zonder naam :) Bunny Casemod Project Logs 18 26-03-2008 16:03
Mijn eerste casemod dontje Casemod Junkies 8 20-12-2006 18:50
Naam voor mijn nieuwe projekt??? waterkoud Casemod Junkies 27 11-06-2006 21:46
Mijn 2e casemod + Pics ®oland Casemod Junkies 12 7-12-2005 14:15
mijn casemod maxxy Casemod Junkies 19 24-11-2003 16:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.