Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 10-05-2008, 17:57   #31 (permalink)

Standaard

Wil je er een van Sonic of mag t ook eentje van de bouwmarkt zijn? De gamma heeft er al een hangen voor nog geen tientje (hooguit 15,-), een professionele tel je makkelijk 80,- voor neer. Verder strak idee, hopelijk werk je het ook goed uit. Misschien is het ook wel strak om (om het motorkap-idee te versterken) gasveren in je case te plaatsen waarmee je het sidepaneel laat bedienen

Laatst gewijzigd door Niks : 10-05-2008 om 18:00.
Niks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-05-2008, 20:21   #32 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

ja, idd een popnageltang bij de gamma heb je wel voor 15 euro en dan krijg je er gelijk popnagels bij.
En die gasveren zat ik inderdaad ook aan te denken, en dan een schuin scharnier aan de side-panels, zodat als een egte lambodeur eruit komt te zien.
Oud 16-06-2008, 19:27   #33 (permalink)

Standaard

vet idee voor een mod

wat nou als je de zeikant naar beneden richt?

dat ziet er denk wel beter uit, grond kan mooi verlicht worden door leds die in de air intake zitten en als je je pc rechtop zet oogt het mooier

Modedit: Dyslectie is geen excuus om geen hoofdletters en punten te gebruiken. Graag hier in de volgende posts wat meer op letten aangezien het de leesbaarheid enorm verhoogt. Lees ook nog eens de Huisregels hiervoor na.

Laatst gewijzigd door Skater : 16-06-2008 om 19:42.
WatehveR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-06-2008, 20:33   #34 (permalink)

Tomcatt's schermafbeelding

Standaard

HELE vette mod,
Ik ben heel mijn leven fan geweest van lambo dus deze is "subscribed "
hoe buig jij je plexi als ik mag vragen ?
Oud 16-06-2008, 21:05   #35 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

@WatehveR, das wel een leuk idee ja,die dingen naar beneden, maar einde deze maand heb ik vakantie dus ga ik zeker weer verder. Heb tussendoor ook eventjes een casemodwedstrijd @ BeP dusja :P
@Tomcatt, idd lambo is heel mooi, ik ga wss ook wel wat meer lambo dingetjes erin verwerken, maar komt allemaal wel in de vakantie, het ligt nu allemaal eventjes stil.

Ik heb geloof ik nog nergens plexi gebogen in deze thread, maar als ik het zou buigen, zou ik het gwn tussen 2 plankjes klemmen en dan langzaam verwarmen met een fohn of iets dergelijk.

btw. thnx voor de reactie, was mijn thread bijna vergeten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet harder draaien, intake of outtake? CasEBlubber Casemod Junkies 6 11-01-2007 05:28
meer outtake of intake ?? stievel Cooling & OC Junkies 4 12-08-2004 22:43
nieuwe how-to voor het maken van een front intake blowhole The amazing Y Casemod Junkies 9 19-08-2003 22:51

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.