| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Maar hiermee moet je wel wat kunnen lijkt me ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Deze teksten kwamen van een 3D-render af, ik denk dat er een hobbyist het lettertype heeft zitten overtrekken. Het kan best zijn dat er kleine foutjes inzitten dus. Geen idee Wat ik zo kan zien op hi-res persfoto's klopt het prima.Verder: heel dik aluminium vinden valt niet mee. Kun je niet 2 mm alu nemen en er 3 mm plexi achter plakken ? Eventueel spuit je het plexi zilvergrijs ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2007
| Thx, maare, ik heb zelfs moeite met het vinden van 2mm aluminium. Ik ga vandaag gewoon even proberen in 4mm multiplex, maar ik denk dat ik op school wel wat dik aluminium kan vinden. Eens vragen of ze nergens een overschotje hebben, anders heb ik nog wel ideeën in petto . |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Hallo mensen, vandaag weeral wat verder gewerkt. Zoals ik al zei ging ik vandaag eens de letters uitzagen, en dat heb ik dan ook gedaan . Het resultaat mag er zijn vind ik, al is dit nog maar een probeerseltje. Ik ben nog aan het denken over welk materiaal ik zal gebruiken om de definitieve letters te maken, eigenlijk is alles zowat mogelijk, als het maar hecht aan aluminium. Hier nog een tweetal foto's: ![]() ![]() Morgen zal ik waarschijnlijk niet zoveel kunnen doen, terug naar school , misschien nog een beetje verder werken aan mijn Sketchup tekeningen... Tot de volgende dan! |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Thx, maar ik zit met een groot probleem. Het lukt me namelijk niet om hetgeen er in de deur van een Viper zit, waar er lucht naar binnen kan, na te maken met Sketchup. Dit is eigenlijk wel nodig, omdat alles goed moet berekend worden waar er hoeveel ruimte over is. Als iemand me kan helpen, ik zou je ongeloofelijk dankbaar zijn. Morgen komt er waarschijnlijk nog niet veel werk tevoorschijn, maar zal het meer plannen zijn. Ook eens kijken algauw voor een kartonnen doos, dan kan ik het alvast namaken in karton . Tot morgen dan! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik kan je ook niet helpen:P heb egt 0,0 verstand van sketchup(geen geduld voor) Daarom is karton maken veel makkelijker, heb ik ook gedaan en is tog echt ideaal!
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Sketch up is nou niet het ideale programma om exacte dimensies te bepalen van zoiets als jij wilt tekenen denk ik. Probeer eens iets als Autocad of iets dergelijks en bij gebrek aan kennis van, of gewoon gebrek aan autocad is karton een hele goede optie. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2005
| Als je alles van tevoren weet is het modden ook minder leuk, is mijn mening. Als het per ongeluk fout gaat moet je iets nieuws verzinnen en creatief zijn, dat is altijd wel leuk. Het word natuurlijk wel wat moeilijker dan, maar dan kan je uiteindelijk des te trotser wezen op het resultaat. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Mja, daar zit wel iets in... Maar ik ga straks even karton zoeken, en daarmee eens aan de slag gaan. Ook heb ik iets gelijkaardigs aan AutoCAD, namelijk Solid Edge. Misschien dat ik daarmee meer kan bereiken. Alvast bedankt voor jullie hulp . |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Viper Mid-Tower Case | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 7 | 4-10-2004 18:28 |