| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2007
| Ik ben gister echt begonnen. Gister heb ik een window gezaagd in mijn case en erachter een UV Blue Plexi geplaatst. Ook heb ik een hdd koeler gekocht en erop gezet. Zo ziet het er op het moment uit ik ben er wel tevrden mee alleen er is 1 lelijk hoekje ![]() ![]() Deze spullen zijn nog over ![]() Heel groot stuk plexi ![]() wat ga ik doen bij de volgende update - Blue fan plaatsen in mijn bovenpaneel - Alle zichtbare schroeven van FANS enzo vervange door blauwe - Fangrills plaatsen - Aerocool plaatsen Vragen: Wat zal ik met het overgeblven plexi doen vind het zonde dat er zo veelover is miss hebben jullie een idee?
__________________ http://img520.imageshack.us/img520/9...aarcopyez1.png |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Leuk begin Desert fox! En ja, wat te doen met overig plexi, je kan er zoveel dingen mee doen eigenlijk. 1: Bewaren voor later in de mod, kan gebruikt worden voor bevestigings materiaal, beugeltjes maken etc 2: Fangrills van maken 3: Decoratieve elementen van maken aan de buitenzijde van je case De mogelijkheden zijn bijna oneindig ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Inderdaat een leuk begin, Ik zelf heb het nog nooit aangedurft om een window in m'n metalen kast te maken ![]() ![]() En van dat plexie: Je kan alle kanten op. Ik zelf heb laatst pootjes onder m'n pc gemaakt, met een rondje MDF, en daaronder een rondje plexi, en dan een neonbalk onder m'n pc, en de pootjes (altans het plexi dan ) licht mooi op![]() Heb je nog meer ideeën? iig nog veel succes met je mod ![]() Greets,..
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Project Alpha Desert | eXtreme | Casemod Project Logs | 26 | 4-07-2007 14:47 |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| De aankomst van de Blue Ray | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 2 | 27-11-2005 02:37 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |
| Het Grote Desert Combat topic | Rostvertol-Mil | Software Junkies | 37 | 18-09-2003 18:22 |