| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| [CCIP]FITNA, the Casemod Zoals jullie weten, ben ik klaar met de R2-D2 casemod en is het hoog tijd voor een nieuw project. Ter gelegenheid van een of ander filmpje van Ome Geert, en omdat het in deze tijd midden in de belangstelling staat, wil ik een casemod maken waarmee ik de tijdgeest van nu probeer uit te drukken. Op 12 Mei is Pinksteren, dus ik geef mezelf 6 weken de tijd om deze mod af te maken. Welke vorm ga ik maken? Nou, eerlijk gezegd, was dat vrij makkelijk. Een gristen-kruis. Waarom die vorm? Ook vrij simpel; Er zijn namelijk al heel veel dingen gemaakt in kruis-vormen en die van mij kan daar best bij. Ik bedoel, kijk maar eens wat er zoal gemaakt is van een kruis: Een borstel. ![]() Een MP3-speler. ![]() Een Ronald-McDonald (?) ![]() Een digitale. ![]() Een in neon. ( is al bijna wat ik wil maken ) ![]() Dit is wat van de hardware wat ik wil gaan gebruiken. ![]() En hier twee Sketch-up plaatjes. ![]() Met gesloten deksel. ![]() En hier nog een keer met een kartonnen mock-up, om je idee te geven van de afmetingen. Het is een mini-itx board met een slot-in DVD speler en een 2,5"harddiskje. ![]() En dit wordt de achterkant, met 3 x 30cm CCLs, in het rood, ( bloed-rood? ) ![]() Dat zijn de plannen, wat vinden jullie ervan ? ![]()
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik dacht dat we alle verbazing net teboven waren met r2d2, maar jouw brein ratelt gewoon verder Ik ben iig weer reuze benieuwd.Overigens heeft het kruis maar weinig met pinksteren te maken, maar ik weet niet of je dat verband expres vermeldt ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Intel D201GLY moederbordje? Voor de rest, jah, ik denk dat de koeling niet echt bepaald goed wordt. Vooral omdat het dingetje zo plat is en eigenlijk dat hele plankje passief gekoeld wordt. Voor de rest denk ik dat de mod niet zo spectaculair klinkt als de titel is. Aangezien het meer het christen kruis is dan moslims etc. Ik ga hier niet zo diep op in omdat ik op een casemod community zit en niet op een geloofscommunity.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| |
| | #4 (permalink) |
| ehhh? Nou mag je mij onderwijzen, want ik dacht het heel veel met elkaar te maken had? Trouwens, morgen krijg je al de eerste update.
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Vanuit de christelijke traditie: Goede vrijdag: Christus sterft (inderdaad, aan het kruis) Pasen (3 dagen na goede vrijdag): Christus staat op uit de dood Hemelvaart (39 dagen na pasen): Christus' hemelvaart (Christus gaat 'terug' naar de hemel) Pinksteren (10 dagen na hemelvaart, 49 dagen na pasen): de Heilige Geest (een andere 'persoonlijkheid' van God) komt op aarde. Kort door de bocht, het is een materie op zich, maar het kruis hoort dus bij Goede vrijdag ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ik zie dat jij hetzelfde bordje hebt als dat ik wil kopen. Hoe zit het eigenlijk met grafische performance. Zou je er een speletje als UT 1999 op kunnen spelen op 1024x768? Ondersteunt de grafische kaart een breedbeeldresolutie?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Net op het moment dat je denkt dat Frenkie écht geen ideeën voor mods meer heeft, komt ie met iets dat zo absurd is dat niemand het ooit had zien aankomen Prachtig concept weer, met een actuele naam :P Ben benieuwd naar het eindresultaat!Grafische performance zou ik niet verwachten van zo'n bord. UT99 gaat heel misschien wel draaien, maar veel recenter dan dat moet het echt niet worden. Dan kan je beter een MicroATX-bordje nemen met een low-profile videokaart er in. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2008 Locatie: Witmarsum
| Monsterlijk... Hoe kom je er ook bij om zoiets te bedenken? En ik maar degelijk plannen om een kubusje van MDF te maken. Maar gaan die koelers wel effect hebben? Je hitte wordt namelijk centraal geproduceerd.
__________________ Who lets this Dog out |
| |
| | #9 (permalink) |
| Blijkbaar worden er téveel echt extreme mod's op de wereld gezet, en verbaasd weinig mensen zo'n absurd idee als een fitna-mod. Aan de andere kant.... wáár is heden ten dage nog géén PC in gebouwd? you tell me. Nog een heel fijne dag vandaag vrienden.![]()
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2008
| Haha, mij had je in ieder geval beet. Ik dacht dat kan toch niet maar zoveel wat ik er ook niet van dus ik dacht deze ga ik even volgen .
__________________ WE SHALL NOT BE MOVED WE SUPPORT THE FEYENOORD BOYS WE SHALL NOT BE MOVED |
| |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Hehe nice, ik had vanaf het begin al wel mn vermoedens door anderen @ GoT die postten dat het een 1 april grappie was... en omdat je niet om toestemming had gevraagd:9 Maar toch lachen ![]()
__________________ //Thapous C2D E8400 | 4096 MB RAM | EVGA 8800 GT 512 MB | Samsung F1 750 GB | Asus P5E | Lancool Metal boned K7 Laatst gewijzigd door Thapous : 1-04-2008 om 15:59. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] EPC - First Casemod | Olivier_14 | Casemod Project Logs | 1 | 21-08-2007 19:21 |
| The first casemod | galien | Casemod Project Logs | 5 | 27-02-2006 20:13 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |