| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 januari 2008 Locatie: Maassluis
| Hee, Nou ik zal me eerst ff voorstellen, ik ben Jazz, 14 jaar oud en m'n passies liggen zo'n beetje rond de pc .Ik zit dus nog op school maar ik zal mijn mods zo veel mogenlijk proberen te posten. Dit wordt mijn eerst casemod, ik ben al een klein beetje begonnen. (Maar heb van "voor" geen foto's ![]() Ik heb nog een to-do list: - 'T metaal achter me fans weg halen bij de achterkant van m'n pc. - Mesh over mijn window heen plakken of iets want het ziet er nu niet echt spetterend uit. Tis niet recht en een beetje beschadigd. (ik ben ook blij met andere oplossingen) - De klepjes bij de 5.25" bays eruit halen. Mesh erin en dan een fan erachter knallen. (intake) - Aan de bovenkant een gat maken voor een andere fan (outtake) - Aan de onderkant zo'n spiegelmod of iets met zwart alu. - En over me HDD racket en 5.25" racket ook zwart alu. - EDIT: Ik was ook nog van plan om m'n koelblok van me cpu te polijsten. Hier zijn een paar foto's van als het er nu uitziet. ![]() Kijk dit bedoel ik dus met m'n window. Op de foto valt het nog mee maar in het echt ziet het er niet uit. Als jullie hiervoor oplossingen hebben GRAAG! ![]() Zo ziet het er in het geheel uit. (Ja ik krijg voor die IDE kabel eersdaags een andere en die werk ik wel weg )![]() Hier een plaatje van 't mesh / grill / ijzer wat ik er uit heb gehaald . Dit heb ik gedaan omdat er amper lucht door heen kwam. ![]() Plaatje van de achterkant. Bij de fans ga ik dan ook net als bij de voorkant dat ijzer er achter vandaan halen. ![]() "T gehele plaatje. ![]() 'T gehele plaatje in t donker ![]() Ik hoor 't. Mvg, fr3z aka Jazz de Bruin
__________________ Foxconn MCP61P | AMD Athlon X2 6400+ | 2GB Ram Kingston | Asus EN8800GT | SoundBlaster Audigy SE |640 Total Disk | SyncMaster 203B | G15 | G9 | Antec 900 Laatst gewijzigd door fr3z : 23-03-2008 om 09:18. Reden: iets vergeten |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Je moet je Window nog afvijlen.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #3 (permalink) |
| De rand? Dat had ik al geprobeerd maar t blijft.. ![]()
__________________ Foxconn MCP61P | AMD Athlon X2 6400+ | 2GB Ram Kingston | Asus EN8800GT | SoundBlaster Audigy SE |640 Total Disk | SyncMaster 203B | G15 | G9 | Antec 900 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| HOe doe je dat dan. Je moet in een schuine beweging voor uit bewegen, dus zegmaar dat je schuin over de plaat naar voren gaat. Je vijl moet van achter naar voor gaan en in die tijd moet je de vijl ook van links naar rechts bewegen.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik zal 't vanmiddag nog 's proberen ![]() Dan post ik ook gelijk een foto.. Maar is 't verstandig om hem dan weer afteplakken of ?
__________________ Foxconn MCP61P | AMD Athlon X2 6400+ | 2GB Ram Kingston | Asus EN8800GT | SoundBlaster Audigy SE |640 Total Disk | SyncMaster 203B | G15 | G9 | Antec 900 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Juist niet! Anders loop je het plakband af te vijlen :')
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Op plakband kun je netjes de lijn aangeven tot waar je moet vijlen. Dat je tijdens dat proces wat tape aan het vijlen bent is echt geen probleem. Daarbij voorkomt het ook nog eens krassen en perongelijke uitschieters. Gewoon weer intapen dus! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Het lijkt erop dat het materiaal van de zijplaat van je kast vrij dun is en bij het vijlen nogal vervormd, heen en weer zwabbert. Wat ik altijd doe als ik zoiets vijl is dat het metaal inklem tussen twee stukken hout of metaal. Twee rechte stukken hout aan beide zijden van je raam en wel zo dat het hout gelijk zit met tot waar je het raam wilt maken. Als je het hout raakt weet je dat je ver genoeg gevijld hebt. Succes met modden. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2007
| Ik ga ook een window maken Ik heb coolermaster centurion 5 maar moet ik ook oppassen dat het er niet zo uit zal gaan zien of is dit door eigen fout enz. geworden of wat kan ik verw8e
__________________ http://img520.imageshack.us/img520/9...aarcopyez1.png |
| | |
| | #10 (permalink) |
| @ waterkoud: Thanx voor de tip Maar aan mijn zijpaneel zitten allemaal randen om heb in me kast te doen etc. Haal jij daar dan stukken tussen uit of klem je hem gewoon over die randen heen ?@Desert Fox: Ja mijn kast is redelijk dun ik weet nou hoe dat bij jou zit. En het is ook pas de eerste keer dat ik dit heb gedaan dus zou ook een beetje aan mij kunnen liggen natuurlijk . ![]()
| | |
| | #11 (permalink) |
| Je kunt ook 2 latjes op elkaar gebruiken. Zeg maar 1 iets breder als de plaat, de 2e is breder/even breed als het window. Dan leg je het korte stukje op de rand van de window en het lange stuk op het korte stukje. Dan zet je met lijmklemmen het plaatje vast tussen lange lat en werkbank.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2007
| COolermaster CEnturion 5 heb ik dus miss is het wel wat dikker Iig die oplossing had ik ook gevonden gewoon met een latje enzo
__________________ http://img520.imageshack.us/img520/9...aarcopyez1.png |
| | |
| | #13 (permalink) |
| UPDATE 1 ! Ten eerste bedankt voor jullie tips ![]() Ik ga het van de week proberen en als het niet lukt ga ik een soort strip kopen die ik om die rand heen doe. Maar 't volgende: Ik had mesh, een fan, IDEE kabel en zo'n wiregrill besteld. Ik had bij die paar spullen gezien dat het 1/3 werkdagen zou duren voordat hun die dingen binnen zouden hebben vanaf de leverancier. Daar zat ik opzich niet zo mee, maar kwam er vanochtend achter dat het iets langer gaat duren voordat die fan binnen is. Namenlijk 14 werkdagen. Daar ben ik dus niet zo blij mee en ga morgen bellen of ik mijn order nog stop kan zetten. Het ging mij om die mesh. Maar op de AC Ryan website staat dat hun ook een soort opslag hebben in R'dam en je daar ook heen kan. Dus daar ga ik eerdaags maar ff naar toe.. Dit was 't slechte nieuws nu het goeie!!! (tromgeroffel) Ik heb gister een AMD X2 6400+ besteld en een Artic 64 CPU cooler (weet ff niet meer hoe hij helemaal heet ) en die zal ik morgen of overmorgen wel krijgen. Hier van de week meer over. Tot mijn volgende UPDATE!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| [CIP] The Beter Blue in Black | Fleppuhstein | Casemod Project Logs | 45 | 1-07-2004 20:47 |
| [CM] A.I.B. (Alien In Black) | FiXeL | Casemod Junkies | 22 | 8-05-2004 17:12 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |
| Fleppuhstein's MOD: Blue in Black | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 22 | 24-04-2003 19:28 |