| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Maar snap je dat wij gewoon liever zien wat je wel hebt? Als ik elke dag zou melden dat ik niks heb kunnen doen, dan zou m'n topic al richting de 1000 posts van mij alleen gaan. Geef liever je afgezakte topic een flinke schop als je echt wat leuks te melden hebt ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| ![]() OKE! ik hoop dat dit de schop in de goede richting is! 3 dingen te zeggen: 1, ik heb mijn kabeltje terug dus nu kunnen jullie de foto's zien! 2, mijn bestelling van Azerty is binnen *de volgende foto's spreken voor zich* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3, Bijna alle onderdelen zijn al gespoten, hier de foto's! ![]() Hier alle onderdelen die gespoten moeten worden. ![]() Het frame zelf nog een keer.. ![]() Het Frame gespoten ![]() ![]() Foto vanaf DVD-bays ![]() Rechter sidepanel. ![]() Front panel ![]() Alleen de bovenkant is nog aan het drogen en als die klaar is kan ik alles weer in die case zetten.. Linker Sidepanel met window was eerst mislukt met zagen, deze heb ik geplamuurd en beetje bijgevijld. Nu alleen de plamuur nog beter schuren en deze kan ook gespoten worden! Hier foto's van het geplamuurde deel! Sorry dat ik geen foto's heb van het proces zelf. ![]() Hier 2 rijen gaatjes dichtgeplamuurd, en rand van het window beetje rechter gemaakt. Overal waar hij uitgeschoten was heb ik dicht geplamuurd ![]() Overzicht van het window
__________________ [CiP] Spiration |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Zeer netjes ![]()
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Damn, dat window zit hartstikke dicht bij de rand, hoeveel mm heb je nog over om je plexi te bevestigen ? Ik zou die slechte randen trouwens anders oplossen: koop een plaatje 1,5 mm alu, zaag het window nog een stuk groter, maak het alu op het zijpaneel vast en zaag daarna je windowvorm uit het alu Kun je eventueel weer in kleur spuiten ook natuurlijk ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #35 (permalink) |
| @BlackWhizz Ty ![]() @Carpento Is nog zeker een CM! Dus past wel :P
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Heb je rekening gehouden met het feit dat aan de achterzijde van de case het skelet van de case zit? Dus dat daar de 'balken' zitten en daardoor minder ruimte is voor bevestigen van Plexi etc? (heb hier zelf ook al een keer een fout mee gemaakt ) |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Ja rekening mee gehouden, het moet passen :P k maak het plexi aan die kant ook niet zo breed.
| | |
| | #38 (permalink) |
| Gister ff alles in me case gezet en foto's gemaakt (in het donker) aanschouw hier: ![]() Alleen fans aan.. ![]() Fan die ik in DVD-bay heb gezet. ![]() 92MM fan achterin.. ![]() Fans en CCFL's aan. EDIT: foto's beetje onduidelik, k ga nu ff nieuwe maken, upload ik zo ook wel meteen!
| | |
| | #40 (permalink) |
| Nou, neem me niet kwalijk, maar ik zou zo'n zijpaneel toch niet als 'af' beschouwen Komop, beetje creatief zijn, daar is nog wel wat van te maken Hierboven staat al een tip van me.
| | |
| | #41 (permalink) |
| @Thieme Ja die Fan kabel die door het midden hangt die gaat binnenkort weg, als ik een kabeltje kan vinden die van Molex naar fan gaat.. dus naar zo'n plat fan stekkertje, dan past die ook in mijn fan controller.. En ik ga ook nog keertje zo'n rounded IDE (is toch kabel van DVD drive?) kopen. zodat je dat lelijke grijze ding niet meer ziet.. En die andere kabels ruim ik morgen ofzo ook op *dan ben ik vrij* @Carpento hij is ook nog nie af! moet hem nog helemaal goed vijlen/schuren, zodat alle kanten goed recht zijn, en dan nog spuiten/plexi erachter.. en dan vind ik hem wel af.. (dat het window zo dicht op de rand zit vind ik geen probleem) EDIT: de betere foto's ![]() beide CCFL's aan ![]() Alleen onderste CCFL aan. ![]() De achterste 92MM fan.. ![]() De 80mm fan in de dvd-drive ![]()
__________________ [CiP] Spiration Laatst gewijzigd door PsychoBram : 3-04-2008 om 18:14. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| My bad ![]() Dan kan het nog goedkomen ![]()
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Zou je niet gewoon die platte ide houden? die kan je veel makkelijker wegwerken, dat staat veel beter dan zo'n rond ding midden in je case ![]() Voor de rest ziet het er al aardig goed uit.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #44 (permalink) |
| ![]() Kan je die beter wegwerken als deze? Die valt ook al minder op als die ronde.. ZIE DE NIEUWE FOTO'S IN DE EDIT VAN MIJN VORIGE BERICHT!
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Die platte kan je nog mee vouwen en ergens ttussen stoppen zie ook: --> KLIK!! Tis ook net of je alles heel goed wil wegstoppen of het een beetj simpel houd.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |