| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 maart 2008
| ik zal hier even in het kort vertellen wat mijn project is en wat het word. ik zal zoveel mogelijk proberen om hier de laatste tupdates te zetten. en uiteraart zijn tips altijt welkom!! mijn project op dit moment kan je zien op het volgende filmpje: YouTube - mijn PC ik ben hier nu iets minder als een jaar mee bezig, maar mijn project gaat heel anders lopen als ik gedacht had, ik ga namelijk een andere kast kopen (ben er nog niet precies uit welke het gaat worden) 1 ding is zeker het word een dichte kast! ik ga hem dan van binnen spuiten, en ga er zelf een window in maken. als dat gedaan zet ik mijn oude kast leeg en komen die spullen dus in de nieuwe kast. hoe ik het allemaal ga doen en wanneer ik ermee ga beginnen weet ik niet, ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren. als er iemand tips of vragen heeft kan je dat altijd hier neerzetten!! greetz thomas |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Goede start! Het enige wat ik zou doen is die drivebays wegwerken met een stuk metaal ervoor en die gemorste groene verf op de onderkant weghalen.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #4 (permalink) |
| de kast op het filmpje heb ik nu, er komt dus een nieuwe kast! en dat wat op de grond licht is uv gevoelig draad, maaar dat zie je op de foto's niet goed, maar het geeft dus een heel leuk effect. wand dat geeft nu dus ook licht, maar op het filmpje ziet het er wat rommelig uit. en dan komt er ook een waterkoeling in! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| er komt dan ook een waterkoeling in, nog even een vraagje, weet er iemand waar je leuke window's kan kopen. ik heb een miditower, ik kan het uiteraart ook zelf maken maar als er ergens een mooie window te koop is zou dat denk ik wel netter zijn! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dit staat inderdaad enigszins in de verkeerde cathegorie, aangezien dit geen casemod is, maar meer een aanduiding van wat de mogelijke plannen zijn. Over je window vraag. Zijpanelen met windows zijn nooit voor algemeen gebruik. Je moet altijd er één opzoeken die specifiek voor jou kast bedoeld is. En dan ligt het dus maar even aan het merk of ze daar panelen met windows voor hebben. Anders moet je het toch echt zelf gaan maken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thomas the Tank Engine | Demoniac | Frontpage Discussie Forum | 11 | 14-03-2008 09:43 |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 14:40 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 13 | 19-11-2003 02:35 |
| Mod van Thomas :) | Thomas | Casemod Junkies | 27 | 20-07-2003 12:22 |