| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2008
| ![]() All product came drom![]() Nuja mijn allereerste casemod, staat al andere fora ook en wou hem hier niet laten ontbreken ![]() Specs: MSI P35 Neo2 motherboard @ 1066FSB Intel QuadCore Q6600 @ 3Ghz 2Gb Corsair 800Mhz 2* Western Digital 320Gig Nvidia GT8600 256Mb ddr3 Trust 570W voeding (bling bling) Samsung 22" LCD + Samsung 24" LCD G15 gaming keyboard G5 Lazer gaming mouse orgineel ![]() [img]http://ecx.images-amazon.com/images/I/21TxGNbauiL._AA200_.jpg/img] DIT was het idee voor mijn window...later uitleg ;-) ![]() Arrived Material ![]() ![]() ![]() ff gemonteerd ![]() ![]() uitleg window: mijn window...jaja fiasco volente...mijn stiefpa houd men zijde vast....alles gaat goe...opeens schiet die uit ze handen...klote schreven erin...dus ebbek me maar een "blob-achtig" iets erin gedremeld straks komt de foto XD echt hilarisch om te zien vindek...nuja uit eerste ondervinding....case is way to smal... alles moet er echt ingepropt worden...dus wss volgende maand nieuwe Case bestellen voorlopig gemodde case: ![]() ![]() ![]() ![]() Greets
__________________ OMg!!!! i'm the noob... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Zie ik het goed? Een sweex voeding?! Die dingen zijn zo brak als wat. Voltages zijn instabiel, piekvermogen is 570w he, normaal is die voeding hooguit 350-400w. Ik zou je aanraden om een merk te kopen. Dus geen Qtec of Sweex, maar een goeie! Antec, zalman, etc.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Update Nummer2 toch men zinnen op iets gezet en eraan doorgewerkt...voorlopig ligt het terug stil maar vraag me niet voor hoelang ![]() Cut-out die ergens zit ![]() ![]() Kabeltjes op de grondplaat vastmaken ![]() ![]() Mijn DREMEL! snijd x rapper dan een gewone industriele schijfjes![]() Tijdens het cutten van die roosterkes ![]() zicht met de cut-outs ![]() fans en andere geinstalleerd ![]() totaalzicht met bijna alles geinstalleerd ![]() voila dit is men update voor vandaag hope you like itTo Do list -custom fangrills (of IT) -120mm outtake bovenaan -caselights uv + normaal -intake 120 vooraan - nieuwe achterplaat + o/i shield -ledjes achter mobo installeren + mobotray verder cutten dat is het voorlopig geloof ik ![]()
__________________ OMg!!!! i'm the noob... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Die oranje afdekking voor de overige mobo brackets ziet er wel grappig uit, maar past tie nou niet helemaal rechts onder in de hoek (als de kast recht op zou staan) en zijn er delen afgebroken? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
zoals er staat bij de to do list
__________________ OMg!!!! i'm the noob... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Ik ben nu nog aan het behelpen met 1Gb ram en 120 GB hdd. Maar echt veel meer hoeft het ook niet te worden omdat het gewoon een typmachine is die op windows vista basic draait. Ik gebruik hem voornamelijk voor school en soms als gameserver. Tja, ik vind het een fijn ding! [/offtopic]
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Orange Xitrus [Cip] | ®oland | Casemod Project Logs | 29 | 4-01-2006 00:34 |