| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| De paintjob ziet er SUPERSTRAK uit. Het bevestigen van je plexi vind ik alleen een beetje merkwaardig, niet negatief bedoeld hoor. Bij de meeste cases is het zo dat niet het hele zijkant doorzichtig is. Maargoed, dit is weer wat nieuws. Verder zou ik nog een (zwarte?) alu plaat voor het gedeelte waar je voeding en drives zitten doen, zodat het een beetje verborgen is. Dat maakt het naar mijn mening een stuk mooier. Verder ben ik het eens met de mensen hier boven mij: de CFFL's zijn iets te vel. Misschien is een spiegelmod een leuk iedee? |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| heej jah dat je zoveel in die ccfl's kijk is wel jammer. ik denk dat ik ook het frame van de pc zelf helemaal hoog glans zwart spuit dan een blanke lak erop en nog is polijst dat je echt een onwijse glimmende binnekant heb. f zou dat niet mooi zijn? en idd een kapje voor de ccfl's. ik vind het trouwens wel vet dat gewoon de HELE zijkant doorzichtig is dat zie je idd niet vaak maar des al niet te min wel vet!
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| PC van binnen matzwart spuiten, alu plaatje om de dvd spelers en andere meuk te verbergen. Onderaan de pc een milk plexi plaatje om daar de cffls van onder te laten schijnen. Denk in mijn hoofd dat dat wel mooi gaat lijken.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| Citaat:
gewoon een wit stukje plexiglas dus.. jah de binnenkast wordt hoogglans zwart zodat het blauw wel leker glimt en dan ook nog iet voor me cd troep verzinne
__________________ Everything in the world has its origin. | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Frosted is zeg maar geschuurd plexi maar dan nog veel vlakker geschuurd.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Of plexi in aceton dopen zodat er zegmaar een doffe gloed over je plexi komt. bij kleine delen is dat goed te doen, bij grotere delen is schuren makkelijker.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| Blue Screen | PhoenixDude | Hardware Junkies | 3 | 16-12-2005 16:33 |
| De aankomst van de Blue Ray | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 2 | 27-11-2005 02:37 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |