| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| jaah ik heb me fan controler besteld en een plexiglas plaat besteld op maat cable slevings kit (groen) en mischien nog een watercooling cysteem! ![]()
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Verzoekje aan met name X_crAdle en xtr: zouden jullie willen letten op je taalgebruik / spelling, zoals ook in onze huisregeltjes gevraagd wordt ? Dank u ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Citaat:
| |
| | |
| | #56 (permalink) |
| oohoohkej dan sory , ik zal het niet meer doen en erop letten.even BACP 2 TOPIC iemand nog hinds en tips, ik gah van de week even naar de gamma om 50x50 cm plexiglas te koepen van 3 mm dik. ik heb een graveer machine van me vader gepikt en dus al geoevend ik post morge even de foto's want ik ben helemaal brak!
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Zo! dit is het dan tot nu toe geen fancontroller, ik zoek er 1 voor een 3.5" slot. verder een 2 mm plexiglas plaat gehaald bij de platselijke hardware boer voor slechts 6 euro 50CM X 50CM dit is hem dan nu in het licht: ![]() ![]() de bevestigings schroeven van mijn plexiglas ![]() In het donker! ![]() ![]() ![]() [width]ik heb alle draden zo goed mogelijk proberen weg te werken, het eenige lelijke is nog de witte floppydrive en de witte bracket maar ide is voor de HDD die ik voor school gebruik ICT ROC... ![]() iemand nog sugesties? er zijn vast nog een hoop leuke dingen te doen! ik ben ondertusse al op zoek naar het volgende slachtoffer qua case want ik zat te denken aan een traditionele BIERKRAT casemod ![]() groetjes X_crAdle PS. Kan iemand hem resizen het lukt me niet 8-)
__________________ Everything in the world has its origin. Laatst gewijzigd door X_crAdle : 5-05-2008 om 18:27. Reden: resizen lukt niet |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Strak! Ik zou alleen nog die randjes waar die vorige zijkant zat wegwerken zodat die hoekjes die eruit steken zeg maar geen licht meer doorlaten. Owja, en ik zou ook nog die CFFLS proberen zo veel mogelijk weg te werken naar onderen, dus bijvoorbeeld een plaatje erboven doen dat alleen het licht van de CFFLs nog naar boven komt. |
| | |
|
| « [CIP] First pc mod
|
[CIP] Amp » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| Blue Screen | PhoenixDude | Hardware Junkies | 3 | 16-12-2005 16:33 |
| De aankomst van de Blue Ray | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 2 | 27-11-2005 02:37 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |