| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Toch weer een update van mijn kant. Ik heb de hardware er proberen in te zetten en toen kwam ik er dus achter dat de voorrkant niet dicht wil omdat de kabels tegen de koeler aan zitten. En da's niet goed Dus heb ik een uitstulping eraangemaakt. Klinkt vreemd en niet mooi, maar ik vind het erg net gedaan en het laatt wel echt zien dat Dit de voorkant is ![]() Tijd voor Pics: Hieronder een sessie waar ik de al gezaagde plankjes aan het vastlijmen ben. Hoppa! Die is klaar. Daarna heb ik een plankje gezocht en op maat gemaakt naar de grootte van de vierkant. Resultaat: Daarna vond ik de voorkant nog te veel lijken dat die uitstak, dus heb ik er een horizontaal latje langs gemaakt, waardoor het minder lijkt dat die fanhouder naar vooren steekt. Die foto krijg je te zien in de volgende update!
__________________ - [CiP] Black_Cube Laatst gewijzigd door BlackWhizz : 6-05-2008 om 20:14. |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Bedankt Sharandon Overigens, kleine mededeling. Morgen ga ik verf halen en binnen een week staat er zeker weer een update van het schilderen van de grondlaag. Voor de rest was ik ook nog vna plan om er een beschermrandje omheen te maken. Ik heb wel gemerkt dat de randen van MDF erg zwak zijn.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Vind zelf geen reet aan traanplaat. Doe mij maar een goede strip aluminium.
| | |
| | #68 (permalink) |
| Update: Grondlaag van MDF primer zit er nu op. Pics heb ik niet kunnen maken omdat mijn vader enthousiast was geweest en voor mij al de eerste zwarte laag had geschilderd.
| | |
| | #69 (permalink) |
| Morgen de laatste ronde verf en dan ga ik kunstof randen er aan vast maken en daarna de hardware er in bouwen (perfect-systems deed wel vrij lang over fangrills.)
| | |
| | #72 (permalink) |
| Dood, jah, host is verkocht aan een nieuwe eigenaar, waardoor mijn foto's wegzijn. Ik zal ze proberen te fixen.
| | |
| | #74 (permalink) |
| ******, ik krijg de plaatjes wel werkend op http://blackwhizz.awardspace.com/casemod, maar zo gauw ik hier de link plaats werkt het niet. En, wat nog mooier is, ik kan mijn oudste posts niet bewerken dus je zult het maar moeten doen met de awardspace link.
__________________ - [CiP] Black_Cube Laatst gewijzigd door Skater : 7-05-2008 om 16:48. |
| | |