| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Is er geen kit/lijm die goed plakt op Metaal en MDF? Dan gebruik ik dat i.c.m. een paar schroefjes.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Bedankt Alleen dat was niet echt wat ik zocht. Ik heb het gevoel dat het vastzetten van het pianoschaniertje op het MDF niet echt stevig gaat worden. Daarom dacht ik met schroefjes met zo'n schuine kopvastzetting hem vast te schroeven. Nu dacht ik, misschien kan ik hem nog meer verstevigen door de schanier vast te kitten.
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Beetje veel geleuter tussen het modden door hier, maar ik zie wel mooie dingen voorbij komen Tenminste: je afwerking is netjes, het concept niet bijzonder origineel ofzo, maar dat scharnieridee vind ik wel weer leuk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wil gewoon een makkelijk beheerbare thuisserver. Dat red ik niet met de huidige atx kast die er nu omheen zit. En alle tafereeltjes met licht er omheen kost natuurlijk allemaal stroom dus jah, het moet ook we basic blijven. Ik heb dit namelijk ook meer gedaan om anderen een idee te geven hoe je zoiets kunt aanpakken en hoop natuurlijk dat hier vandaan inspiratie wordt opgedaan.
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Vandaag ben ik lekker bezig geweest ![]() Heb een paar dingetjes erbij afgetekend. Het controlepaneeltje: De vooorpaneel en het bovenpaneeltje moest ook nog een hap eruit hebben, dus dat ook metteen maar afgetekend: En toen begonnen met zagen. Daar heb ik geen foto's van, maar wel het resultaat: Best strak he! Het fontpaneeltje is dit geworden: Zonder flits, maar met autocorrectie: Met flits: Dat laatste is duidelijk op te zien dat die randen nog niet helemaal goed zitten. Ik was van plan om daar tochtstrip tussen te stoppen om de ruimte op te vullen. Voor de rest zitten de knopjes nog niet naar voren gedrukt omdat ik daar geen zin in had. De bedoeling hoe het gaat worden is dit: Zoals je ziet, een klein hoekig frontpaneeltje waar ik de koelers kan regelen. Al het spul zit nog niet vast, maar ik kan je wel vertellen dat ik de fan controller met tochtstrip erlangs muurvast zet en de knopjes en ledjes die zitten ook muurvast met wat tape er achterop. Ik hoop zondag ochtend met mijn vader wat te gaan klussen om dat voorpaneel in eklaar te werken. Dat was hem dus, ik hoop dat dit voorlopig genoeg is Nu moet ik toch echt weg ![]()
| | |
| | #55 (permalink) |
| Hoe kun je dan perfect recht zagen met een decoupeerzaag? En vierkante gaten maken??
| | |
| | #56 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Recht zagen is vrij lastig, maar daar hebben ze gelukkig vijltjes voor uitgevonden Over het algemeen zaag je iets kleiner dan dat het gat moet worden, dan kun je onvolkomenheden wegvijlen om dat perfecte resultaat te behalen. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Bedankt Azariel! Had vanmorgen toevallig nog wat schuurpapier op mijn kamer liggen dus ik ben maar een beetje begonnen met bijschuren. Volgens mij is die nu een stuk rechter ![]()
| | |
| | #58 (permalink) |
| Slecht nieuws en goed nieuws: Niet geklust aan de case omdat ik nog geen koelers heb en die gaten moet ik nog maken. Als je die gaten gaat maken als de case al in elkaar zit dan krijg je juist problemen. Maar wel 4 koelers gekocht via internet Zwart van buiten, rode koelvinnen. 23dB geluid dus ik hoop dat dat niet zo hard gaat.
| | |
| | #59 (permalink) |
| Een kleine week geleden kwam mijn pakketje binnen ![]() Daarna ben ik begonnen met aftekenen van de gaten voor de koelers met hulp van een malletje die op internet stond. Daarna alle gaten gedecoupeerd en bijgeschuurd totdat ze qua rondte op het lijntje zaten. Ook heb ik ze hier ff in mekaar gestapeld. Die zondag heeft mijn vader mij geholpen met de 2 delen in elkaar te zetten: Wat als je een tekort aan GROTE lijmklemmen hebt?? En je perse iets aan mekaar moet lijmen? Dan gebruik je de volgende tactiek ![]() Zijn die woordenboeken toch nog handig ![]() Volgende update hoop ik wat verf te hebben en het kubusje te schilderen.
| | |