| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Groen is niet echt mijn kleur. Ik ben wel van plan als ik tijd heb en electronica begin te snappen om een plexi glowfeet te maken voor de kubus ![]()
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er vet uit, mooie vorm die kubus . 'K wil ook altijd nog eens een kubus maken, handig voor lan-pary's enzoo. Trouwens, waar slaat al dat gelul over groen op? Grtt..
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Citaat:
het feit dat bijna alle mod's tegenwoordig zwart of zilver zijn. Het zou schooner zijn in een origineel kleur. Toen een persoon zij dat de case black cube hete antwoorde ik dat je de case ook een andere naam kan geven naargelang de kleur | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ik ben het met Atilla eens, zwart staat gewoon mooier voor een case, wat 'deftiger' om het zo maar te zeggen. Ik wil nou niet zeggen dat een groene case lelijk moet zijn, want dat kan heel mooi overkomen, maar zwart is een makkelijkere kleur.
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Wat ik wel verraden heb is dat er waarschijnklijk een chemisch groen kleurtje onder de kast komt. (Glowfeet)
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Citaat:
Dat lijkt me het meest boeiende aan je hardware, hdd's/CD/DVD drives is imo minder boeiend. Succes, je maakt er vast wel iets leuks van!
__________________ //Thapous | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Update {teller heb ik niet (meer)} Sorry voor de slechte foto's. Ik heb een beetje troubles met mn ouders (casemodden brengt mij gedachten tot rust omdat ik dan alleen ben en niet constant iemand om mij heen loopt) en als gevolg daarvan mocht ik de digicam niet gebruiken. Dus heb ik het maar met mijn telefoon geschoten. Nou, ik heb dus een 2e hands Revoltec RL018 kunnen kopen. Die heb ik dus maar opgehaald ![]() ![]() Voor de rest was ik nog steeds niet tevreden over het plaatje van het frontpaneel. Dit is opgelost door bovenaan een hoek er uit te "hakken". Dat hakken heb ik nog niet gedaan. ik heb vandaag wel een plaatje gemaakt wat er tussen past + bijbehorende montage driehoekjes. ![]() Grote grijze vlak: Fan controller Linker kleine vakje: Reset button Rechts naast linkervakje: Power led Rechts naast powerled: Hdd led Helemaal rechts: De aanknop/uitknop. En nu nog een klein shotje van de 2 bij elkaar: ![]()
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Aan het eind van de week (vrijdag de hele dag) ga ik bezig met die console (dat blokje waar fancontroller etc in zit) uit te zagen en strak af te schuren. Mijn vader wil mij misschien nog ff helpen die 5mm gaten perfect recht uit te boren.
| | |
| | #41 (permalink) |
| Ik hoop voor jou MDF. Dat brokkelt minder af als Triplex.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Ty En hij wordt vrijdag nog beter ![]() Weet iemand trouwens hoe ik goed pianoschanieren kan vastschroeven op MDF? Hoeft niet super strerk vast, maar moet er niet vanaf vallen.
__________________ - [CiP] Black_Cube Laatst gewijzigd door BlackWhizz : 25-03-2008 om 14:57. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Het is 12mm mdf, maar wat bedoel je met dat balkje?
| | |