| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 augustus 2006
| Ha die mensen jullie kennen vast deze kast nog ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou na 4 jaartjes van elkaar te zijn geweest zijn we nu weer bij elkaar. En het was huilen toen ik hem zag. Ik ga deze kast weer demonteren en dan weer opnieuw opbouwen. Dat allemaal kan je volgen hier op casejunkies ![]() ![]() Laatst gewijzigd door wim1 : 5-03-2008 om 19:33. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Gisteravond haalde ik de front uit elkaar om de spullen lekker schoon te gaan maken. Tot mijn stomste verbazing zag dat het beschermglas wat voor de leds van mijn harddisk en power gewoon kapot is. ![]() Ik gelijk contact op genomen met yeong yang in Duitsland , en zij vertelden dat je dit glaasje niet los kan kopen. Maar dan moest ik het hele front kopen. ![]() Ik dacht dat gaat mij geld kosten, maar dat viel wel mee het front is nummer 6 op de foto hierboven. Dit front kost kompleet met deurtjes en cd en floppy covertjes en slotje maat 15,00 euro Ex btw. De verzendkosten was nog meer dan wat het hele front kost. Ik gelijk het front besteld. Ik hoefde het hoekje van het deurtje ook niet te lijmen, maar ik had het al gedaan. ![]() ![]() ![]() Ik heb ook alle spullen van de front schoon gemaakt, kan je vertellen dat het water niet echt meer wit was. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door wim1 : 6-03-2008 om 20:47. |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ik heb er nog 1 die dimitri heeft had ik gekocht voor als de coolermaster mod niet goed zal verlopen.(extra parts) ![]() | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 22:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |
| Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker | Casemod Junkies | 575 | 20-07-2003 16:46 | |