| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2007
| Bedankt voor je reactie, stellen wij op prijs, maar wat wij ook wel op prijs zouden stellen is een goede houding ten overstaan van de CJ Policy (klik) Oftewel, gebruik interpunctie en Standaard Nederlands, dat houdt dit topic netjes en kunnen wij goed en snel op de hoogte zijn van op- en aanmerkingen waar wij uiteraard voor open staan ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het is gewoon een kleine moeite om even je berichtje na te kijken op spelling. Dat leest voor iedereen makkelijker, en laat jou geen flater slaan. CJ vraagt dat van iedereen om toch een zeker niveau te kunnen handhaven. Ik ben zelf ook iemand die heel erg veel fouten maak in de eerste keer dat ik een post typ en daar ben ik me ook heel erg van bewust. Dit betekent echter in mijn geval dat ik mijn posts driedubbel check voor op reply te drukken. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| We leggen echt niet op elke slak zout, maar jij hebt een broertje dood aan gewoon ABN zo lijkt het. Ik had ergens anders al gezegd dat veel bezoekers van CJ daar waarde aan hechten. Dat lijkt me bij deze dan ook wel bewezen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2005
| Kan dit gebeuren met betrekking tot ABN en de policy verder voort worden gezet in een ander topic of via de pm functie? Gelieve verder gewoon ontopic reageren is iedereen blij. Ps. Ik kan het niet laten, maar je vergat de hoofdletter... ![]() ![]() |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ja, wij zijn taalnasi's. En als dat je niet bevalt dan heb je pech. En nu gaan we ophouden over spelfouten en verder met het bewonderen van deze mooie mod. Als je wil zeuren over het taalbeleid van CJ dan ben je vrij om een topic te openen in CJ Support en Feedback. Ontopic: volgens mij moet ik snel verder met mijn eigen mod, ik heb zo het idee dat die wat betreft materiaalgebruik en constructie nogal op elkaar gaat lijken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
.De fans lijken daarentegen wel op elkaar, maar dat is natuurlijk vanwege het mooie effect .Ben benieuwd naar jouw resultaten, mocht je nog eens verder gaan... Edit: Ha, minko ik was eerder ![]() PS: is het niet taalnazi? ![]() Laatst gewijzigd door Stip : 10-04-2008 om 15:36. | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
edit pieter draak ik wou! | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er allemaa erg goed uit. Volgensmij gaat dat heel mooi worden met de sidepanel die precies aansluit op de gebogen stukken van binnen in de case. Kan het kloppen dat de linker front fan een beetje te veel naar rechts en iets te veel naar boven zit? Of heb ik er spontaan overheen gelezen dat het al is gezegd, of lijkt het alleen maar zo? Keep on modding zou ik zeggen!
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! Laatst gewijzigd door MC>JUNK : 11-04-2008 om 20:43. Reden: Spontane Ingeving :P |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Thanks. Citaat:
![]() kan nooit goed zijn ), die waren krom als een hoepel en kregen we een brede scheve gleuf. Het wou dus niet en heb ik het verder gezaagd met de figuurzaag. Daarom is dat gat aan de linker kant iets breder. Wij zaten zelf ook al te kijken van, HUH ![]() ![]() hoe kan dat nou dan. Uiteindelijk zie je er niets meer van dus dat scheelt wel weer. | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Update 8: 02-06-08 Na een tijdje van afwezigheid zijn wij uiteraard weer terug ! Examens zijn geweest, een lekkere vakantie van drie maanden hebben we voor de boeg, tijd genoeg om even lekker uit te rusten van die zware examens en daardoor ook genoeg tijd om te modden!Tijdens onze examens hebben wij qua klussen zelf niet heel veel gedaan, er was immers genoeg werk aan de winkel. Wel hebben wij wat onderdelen besteld uit het verre oosten, waardoor wij nu bijna alles binnen hebben. Binnenkant zijn wij al behoorlijk ver mee gevorderd. Een paar stukjes hier en daar bevestigen, een paar gaten maken, mooi afwerken, het plaatsen van wat mesh hier en daar en dan is de buitenkant aan de beurt. Om te beginnen maar eens wat pics van een pakketje: ![]() Uit Hong-Kong: ![]() Wat zal erin zitten? ![]() ORLY? ![]() YRLY! ![]() Aah, een lcd'tje. ![]() Beide delen ![]() Achterkant ![]() Leds Dat gele daar stelt een ingepakte aan/uit knop voor... ![]() Leds, samen met de leds die we al hadden ![]() Close up, 5mm UV, 3 mm White, 5 mm White. En uiteraard nog een pakketje, dit keer uit Nederland ![]() ![]() PVC buis ![]() Nog eens ![]() Of toch niet helemaal? ![]() Dit is nu een 50 cm lange plexiglazen buis met een diameter van 50mm. ![]() ![]() ![]() Behoorlijk scheef gezaagd, misschien wel met een broodmes? ![]() ![]() Uiteraard ook lijm. ![]() Plexi! ![]() Sideview. ![]() 10mm ![]() 8 mm ![]() Alles samen, 6, 8, 10mm plexi. Nu hebben we in ieder geval alles binnen om er iets leuks van te kunnen maken ![]() [/Update 8] ================================================= Update 9: 02-06-08 Volgende update: I/O rack en mobotray I/O rack was slechts een kwestie van vastmaken: ![]() Achterkant ![]() Vanuit de binnenkant ![]() Popnagels ftw! In een vorige update lieten wij al een stuk smoked plexi zien, 5mm dik. Hieruit maken wij een mobotray: ![]() Allereerst de bevestiging: aluminium U-profiel. ![]() En wel 2 meter! ![]() ![]() 2 stukjes... ![]() Bovenkant ![]() Ook hier zijn popnagels weer uitermate welkom! ![]() Nog 'es ![]() Mét de plexi mobotray ![]() En met de bovenkant erop ![]() Nog even vanuit een andere hoek ![]() En als laatste met een zijpaneel. De radiator uit de vorige post zag er nog een beetje kaal uit, daar moest dus een cover voor gemaakt worden! Helaas geen pics van het buigen en strekken, maar wel een resultaat: ![]() Zijkant ![]() Zonder bovenkant ![]() Met bovenkant ![]() Rechtkant ![]() Linkerkant ![]() Binnenkant ![]() *-kanten zijn op, nog eens de binnenkant* ![]() *en nog maar één... *[/Update 9] Al met al nog een behoorlijke update. Volgende update uiteraard nog meer, opmerkingen zijn van harte welkom! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Update 10: 02-06-08 badje heeft verzonnen dat hij ook maar eens overstapt op watercooling, dus: een nieuwe update alleen maar over gekochte en gemaakte onderdelen hiervoor! ![]() WC stuff... ![]() Om badje's o zo mooie rad te beschermen: tape! ![]() ![]() EK GPU blok, pretty nais! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laing DCC-1T pomp. ![]() Neopreen, je handen gaan er behoorlijk van stinken, maar wel mooi om mee te werken: ![]() Dus.... ![]() En weg zijn die nare trillingen, mooi gedempt zo, nu ooit nog eens een cover maken... Komt volgende keer nog wel eens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een schatje: old school DangerDen Maze 4, beetje vies... Alleen: badje heeft een 939 mobo, dat vereist wat aanpassingen: ![]() Hier zaag ik wat plexi voor mijn eigen CPU-blok: ![]() badje lekker aan zijn top aan't vijlen ![]() En ik uiteraard ook vijlen, heb zelf ook een DangerDen Maze 4, alleen moet deze aangepast worden aan socket 775 ![]() Vijlen en zagen... ![]() Dit is nu badje zijn: "Ik ben geconcentreerd"-look, opmetende ![]() Weer vijlen ![]() badje's eindresultaat ![]() Mijn eindresultaat, maar dan inclusief schroefdraad (G1/4) en fittingen! ![]() Top + onderkant, dit keer grondig gereinigd ![]() ![]() Flits ![]() Zonder flits En dit was het einde van ons waterkoeling gedeelte, nu nog eens alles inbouwen! Als laatste de gebruikte machines: ![]() Alles samen ![]() Knipding, wat een fijn apparaat *Geotine schaar met digitale aanslag, bedankt DeKemp!*![]() Buigbank ![]() Hoekjes hakker, voor hoeken van 90 graden ![]() Draaibank ![]() Frees ![]() [/Update 10] Volgende keer weer meer! Laatst gewijzigd door Stip : 2-06-2008 om 22:36. Reden: Typo |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Die lui van bouwplastics kunnen inderdaad niet zagen, heel irritant met al die vage buizen en kapotte randen langs platen plexi Erg leuk dat jullie ook je waterblokje aan het customizen zijn, dat zie ik graag ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |